دومین جلسه شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت بهمن ماه با دستور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرائی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام "سیدمحمدعلی شهیدی" معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت از برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت براساس ابلاغ رئیس جمهور خبر داد.

شهیدی تصریح کرد: در این جلسه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرائی در مورد فعالیت‌های سال ۹۴ در حوزه ایثار و شهادت بررسی و منتشر خواهد شد.

وی اذعان داشت: طبق مصوبات اولین جلسه شورای هماهنگی و نظارت، این گزارشات در اسفند ماه سال جاری و هم‌زمان با ایام روز شهید در قالب "عملکرد دستگاه‌ها در حوزه ایثار و شهادت” به محضر مقام معظم رهبری و سران سه قوه تقدیم می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه افزود: پیگیری تدوین سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت، بررسی آئین‌نامه و دستور کار برگزاری شوراهای استانی از دیگر دستور کارهای دومین جلسه شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت است.

نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: با تدوین سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت گام مهمی در اجرائی شدن سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت برداشته می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار