یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس معتقد است که اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس دهم به علی لاریجانی هم فکر می‌کنند.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوالی مبنی بر تلاش اصلاح طلبان برای یارگیری از جناح رقیب برای انتخابات مجلس دهم گفت: این موضوع هنوز مشخص نیست چرا که جریان اصلاح‌طلبی انسجام لازم را ندارد، بنابراین زمانی که ما تشکیلات سازمان‌یافته‌ای نداریم نمی‌توانیم راهبردها را تعیین کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا عارف بهترین گزینه اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم است و یا اعضای این جریان به گزینه‌های دیگری هم می‌اندیشند، افزود: اصلاح‌طلبان گزینه دیگری جز عارف ندارند چراکه گزینه دیگری هم نبوده که این جناح بخواهد به آن هم فکر کند.

پزشکیان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا عارف می‌تواند گزینه اصلی اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس دهم باشد، گفت: ترکیب مجلس آینده این موضوع را مشخص می‌کند و این موضوعی نیست که بتوان از حالا درباره آن قضاوت کرد.

وزیر اسبق بهداشت در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس دهم به لاریجانی هم فکر می‌کنند، نیز تصریح کرد: چرا فکر نکنند؟! ممکن است اصلاح طلبان به لاریجانی هم فکر کنند البته این موضوع بستگی به اتفاقات مجلس دهم دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.