فرمانده انتظامی استان با تأکید بر نقش مهم آموزش و نظارت در سلامت اداری، تصریح کرد: با ارتقاء سلامت اداری اعتماد مردم به پلیس افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار علیرضا صالحی در کمیته سلامت اداری گفت: نظارت و کنترل در سازمان باعث سلامت اداری و در نتیجه رضایتمندی مردم از عملکرد ناجا و مایه عزت و اقتدار نیروی انتظامی است. 

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به آمار و نتایج سلامت اداری کارکنان ناجا در جامعه، تصریح کرد: به لحاظ آمیختگی و ارتباط مستقیم ماموریت‌های پلیس، با زندگی مردم، کار در نیروی انتظامی به مراتب حساستر و سخت‌تر از سایر سازمان‌ها بوده و یقینا رضایت مردم از پلیس به عنوان یک سرمایه ارزشمند اجتماعی به حساب می‌آید. 

سردار صالحی افزود: مقبولیت و اعتماد عمومی به پلیس نشانگر میزان بالای سلامت اداری در این نیرو است و باید ساز و کار ارتقاء اعتماد مردم و تعامل سازنده با پلیس و همچنین نهادینه شدن فرهنگ امنیت اجتماعی را در جامعه بالا برد. 

وی با تأکید بر نقش مؤثر آموزش و نظارت در سلامت اداری و نیروی انسانی، گفت: خدامحوری، تعمیق و پایبندی به باورهای دینی و رعایت تقوا باعث سلامت اداری می‌شود که نتیجه آن اقتدار، عزت، مقبولیت و محبوبیت ناجا و اعتماد و رضایتمندی مردم از پلیس است. 

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پایبندی فرد مومن به اصول و ارزش‌های دینی و اعتقادی، در محیط سالم، حفظ سلامت اداری را تضمین می‌کند. اضافه کرد: فردی که در مجموعه اداری، در راستای رسیدن به اهداف سازمان، منشا اقدامات است بایستی دارای سلامت اداری باشد. 

سردار صالحی عنوان کرد: کسی که در انجام امورات، خداوند را شاهد و ناظر اعمالش بداند از اتفاقات یا وسوسه‌هایی که ممکن است در طول دوران کار اداری به وجود بیاید، بر حذر می‌شود. 

وی همچنین با مهم شمردن امر آموزش، وجود این مهم را در سازمان بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: برای هرچیزی نیاز به آموزش داریم وهمه انسان‌ها برای پیمودن مسیر و رسیدن به اهداف پیش روی خود، نیاز به آموزش دارند و این مهم تنها با برنامه ریزی صحیح و ارتقای سطح آموزشی افراد محقق می‌شود. 

انتهای پیام/ف

برچسب ها: سلامت ، اعتماد ، پلیس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.