استاندار چهارمحال و بختياری گفت: 2 پايگاه سيار ايست و بازرسی مواد مخدر در این استان راه اندازی می شود.

به گزارشگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان،  از شهرکرد؛ قاسم سليمانی در نشست شورای هماهنگي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياری با اعلام این خبر، اظهار داشت: اين 2 پايگاه در سه راهي كوشكي و سه راهي قرح در شهرستان لردگان ایجاد و فعال مي شود.

وي با بیان اینکه راه اندازي اين پايگاه ها، نقش مهمي در جلوگيري از ورود مواد مخدر از طريق استان هاي همجوار به چهارمحال و بختیاری دارد، تأكيد كرد: در نشست اخیر با قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر، رایزنی برای تأمین اعتبار لازم در این زمینه انجام شد.

سليمانی گفت: به منظور كسب نتايج مطلوب تر در حوزه مبارزه با مواد مخدر، بايد نشست های تخصصي ويژه اي براي بررسی موضوعي و تخصصي مسائل و مشكلات مرتبط برگزار شود.

استاندار چهارمحال و بختياری همچنین استفاده از توان سازمان های غير دولتی مردم نهاد برای دستیابی به اهداف مد نظر در اين زمينه را ضروری دانست.

دبير شورای هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان هم با اشاره به انجام تمام تعهدات مشخص شده این شورا در سال جاری گفت: چهارمحال و بختياری جزء استان های پيشرو در زمينه مبارزه با مواد مخدر است.

سيد قدير مرتضوی افزود: برای ارتقاي كمي و كيفي برنامه های مبارزه با مواد مخدر، نشست های تخصصي و فوق العاده در شهرستان های ۹ گانه استان برگزار و راهكارهای لازم در اين زمينه بررسی مي شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.