دو فرد متقلب كه با جلب اعتماد مردم ، اقدام به خريد و كلاهبرداری 15 تن برنج به ارزش بيش از يک ميليارد ريال كرده بودند به وسیله ماموران آگاهی زنجان شناسایی و دستگير شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحي فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اين خبر گفت: در پي شكايت فردي مبني بر اينكه دو نفر با مراجعه به يكي از روستاهاي شهرستان زنجان با جلب اعتماد فروشندگان، اقدام به خريد 15 تن برنج با چك جعلي كرده اند، رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران اگاهي زنجان قرار گرفت.

این مقام انتظامي افزود:در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد متهمان با جلب اعتماد فروشندگان و به بهانه تهيه برنج براي مراسم عزاداري ، 15 تن برنج را به ارزش يك ميليارد ريال با چك جعلي خريداري و متواري شده اند.

اين مقام مسئول با بيان اينكه مالباختگان پس از مراجعه به بانك متوجه جعلي بودن چك شده اند گفت :با تلاش ها و تحقيقات ماموران آگاهي زنجان، متهمان به نام هاي " ع – پ " و " ر پ " شناسايي و طي عملياتي دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه متهمان به جرم خود اعتراف كردند گفت: با تشكيل پرونده متهمان جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

سردار صالحي با هشدار به شهروندان در خصوص اين گونه كلاهبرداري ها به شهروندان توصيه كرد: قبل از انجام هرمعامله در مورد آن تحقيق كرده و بدون دليل به افراد غريبه و نا آشنا اعتماد نكنند.

وي افزود : شهروندان حتماً در اين گونه موارد استعلام هاي لازم را به عمل آورده و در صورت مشكوك شدن بلافاصله با شماره تلفن 110 تماس حاصل كنند.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: برنج ، جعلی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.