هشتمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان با محوریت حل مشکلات اقتصادی واحد های تولیدی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛در این جلسه اعضای کارگروه مشکلات یک واحد خدماتی ، گردشگری (هتل مرمر ) را بررسی کردند و مقررشد : تا با رایزنی با یکی از بانکها تسهیلات دریافت کند.

در این جلسه همچنین مشکل یک واحد تولیدی هم بدلیل حضور نیافتن بانک عامل به جلسه بعد موکول شد.

رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت در هشتمین جلسه کار گروه رفع موانع تولید استان گفت:در هفت جلسه گذشته  281 مصوبه برای 186 واحد صنعتی اقتصادی  به تصویب رسیده است.

پر زحمت افزود: در کار گروه های فرعی نیز تا کنون 101 جلسه تشکیل شده است که بیشترین این جلسات مربوط به بانک ها می باشد که 50 درصد جلسات را به خود اختصاص می دهد.

پرزحمت گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون 132 مورد از مصوبات این ستاد در استان قزوین اجرایی شده است.

در افشانی سرپرست معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری هم در این جلسه گفت:  باید تعاملی بین دستگاه های خدمات رسان  بویژه بانک ها و واحد های تولیدی اقتصادی فراهم کنیم تا  بتوانند بدهی هایشان را پرداخت کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم در این جلسه گفت: با توجه به اینکه هتل مرمر حدود 23 سال است که درحال فعالیت است و امروزه مشکل اقتصادی پیدا کرده و با نگاه آینده مساعدتی داشته باشد که این واحد خصوصی به فعالیت خود ادامه دهد.

حضرتی‌ها افزود: با توجه به اینکه ضریب اشغال تخت هتل مرمر بالای 80 درصد بوده و این هتل یکی از بهترین هتل‌های استان قزوین برای اسکان مسافران و گردشگران است و توانایی باز پرداخت تسهیلات را خواهد داشت.

وی در پایان گفت: تعطیلی هشت ماهه هتل برای تعمیر باعث شده است که نتواند تسهیلات دریافتی را باز پرداخت کند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.