دریاچه‌ای با اسکلت انسان/شغل بعدی اوباما چه خواهد بود؟/رستورانی با احمقانه ترین شیک‌ها!+تصاویر

گزیده ای از اخبار جذاب گروه وبگردی را اینجا مشاهده کنید.

دریاچه ای عجیب با اسکلت انسان/ شغل بعدی اوباما چه خواهد بود/ رستورانی با احمقانه ترین میلک شیک ها!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در اینجا گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك  بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار داده ایم. 



دریاچه روپکاند در هند در ارتفاع ۵ هزار متری از سطح زمین قرار گرفته است. هر ساله زمانی که برف های ارتفاعات آب میشوند صد ها استخوان و اسکلت انسان از زیر برف پدیدار میگردند .


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در رابطه با برگزاری شوی لباس در دانشگاه الزهرا(س) با بیان اینکه قرار نبوده از این مراسم عکسی منتشر شود، گفت: مسلما پیگیری قانونی توسط مسئولان مربوط انجام می‌شود.


در حالی که کمتر از 200 روز به بازی‌های المپیک ریو فرصت باقی است، اما نگرانی‌هایی در خصوص شیوع یک ویروس در برزیل به وجود آمده است.


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با رد اظهارات اخیر رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم، گفت ایران اصلی‌ترین دشمن برای تل‌آویو است.


عکسی از میدان توپخانه یا سپه قدیم (میدان امام خمینی(ره) فعلی) با مجسمه رضاشاه پهلوی در وسط میدان و تاکسی و اتومبیل های پارک شده در حاشیه آن؛ این عکس را عکاس مشهور فرانسوی و پدر عکاسی خبری مدرن "هنری کارتیه برسون" در سال1328 شمسی در سفر به ایران برداشته است.


رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران اعلام کرد: انبوه‌سازان با برخی بانک‌های خصوصی از جمله بانک شهر نیز وارد مذاکره شده‌اند تا برای نرخ شکنی از کارمزد پیش‌بینی شده برای تضمین معاملات قسطی، امکان راه‌اندازی این بازار با هزینه کمتر برای خریداران فراهم شود.


کارشناس مسئول بیمه ازدواج با بیان اینکه احتمالا موارد جدیدی در بیمه نامه ازدواج وارد می شود، گفت: بیمه نامه ازدواج اول بهمن ماه رونمایی و ارائه می شود.


پشت سر هر مرد موفقی یک زن وجود دارد، حتی اگر این زن چند سال پس از آغاز موفقیت های یک مرد وارد زندگی آن مرد شده باشد!


علی اصغر جهانگیر گفت: در سال گذشته 43 هزار نفر صرفاً یک روز در زندان بوده‌اند.


برخی شایعات هم حاکی است اوباما ممکن است برای تدریس (در رشته حقوق) به دانشگاه کلمبیا یعنی همان محل تحصیلش در دهه 1980 برود. او درباره علاقه اش به تدریس به نیویورکر گرفته است: من تدریس را خیلی دوست دارم. دلم واقعا برای سروکله زدن با دانشجویان و کلاس های درس تنگ شده است.


رستوران «Black Tap» در نیویورک، میلک شیک های جالبی با اندازه های بزرگ و غیرعادی درست می کند که طرفداران زیادی پیدا کرده است.


گری ویلیامز، سرخدمتکار (butler) سابق و رییس فعلی موسسه سرخدمتکاران بریتانیا، تخمین می‌زند هرساله که حدود 350 تا 400 سرخدمتکار در بریتانیا تعلیم می‌بینند و از این بین تنها حدود نیمی از آنها در بریتانیا می‌مانند.


دین مبین اسلام برای حفظ آبرو و حرمت و شخصیّت مؤمنان اهمیّت زیادی قائل است.


فناوری تختخواب هوشمند شرکت Sleep Number ، از طریق حسگرهای تعبیه شده ، بر کیفیت خواب نظارت کرده و به ارائه تجزیه و تحلیل‌های کاربردی می‌پردازد.


علوش تنها یکی از ده ها تروریست عجیب و غریبی است که در منطقه وجود دارند و همه دنیا به دنبالشان هستند؛ کسانی که میلیون ها دلار جایزه برای سرشان گذاشته شده و پشت پرده بسیاری از ناآرامی ها و کشتارهای سال های اخیر بوده اند.


تاج السلطنه یکی از عزیزترین دختران ناصرالدین شاه بوده است که برخلاف تمام زنان آن دوران چه در اندرونی و چه در خارج آن، گونه ای زندگی کرد که به عنوان روشنفکر و منتقد و نترس در تاریخ زنان ایران معروف شده است.


یک روحانی در پاکستان به اتهام تحریک به خشونت تحت محاکمه قرار می گیرد.


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با اشاره به


اگر قصد شروع یک رژیم لاغری را داشته باشید ، اطلاع از میزان کالری غذاهای مختلف بسیار مهم است در این مقاله به معرفی خوراکی‌هایی با کالری کمتر از ۵۰ خواهیم پرداخت.


مادر سوری که در زمان غرق شدن تا اخرین لحظه گهواره طفلش را رها نکرد . مدیترانه به همت این مادر سر تسلیم گذاشته و نتوانست غرقش کند


تلاش‌ها برای پیدا کردن اکسیر‌هایی که قرار است آدم‌ها را جوان و سالم نگه‌ دارند، ادامه داشته و هنوز هم محققان بر این باورند که می‌توان با ساختن اکسیر حیات، به تک‌تک آدم‌ها عمر نوح داد.


در ادامه عملیات نظامی رزمندگان ارتش و عشائر عراقی برای بازپس گیری شهر رمادی بزرگترین کارخانه ساخت و تولید انواع مواد منفجره و بمبهای دست ساز تروریستها کشف و دهها تن مواد شیمیایی موجود درآن ضبط شد.


عادل فردوسی پور عصر امروز به ملاقات وحید شمسایی رفت. آقای گل فوتسال جهان زانوی خود را عمل کرده است.


ظل السلطان پسر ناصرالدین شاه و حاکم اصفهان.


دانشجوی انصرافی با راه‌اندازی یک سایت اینترنتی برای جذب مدلینگ، دختران جوان را در دام شیطانی خود گرفتار می‌کرد.


حسادت فرزند اول به فرزند دوم موضوع طبیعی و رایجی است اما شیوه مدیریت والدین می تواند این حس را کمتر یا بیشتر کند.


بر اثر برخورد یک پرنده به یک فروند هواپیمای خطوط هوایی نامبیا در هنگام فرود، سوراخ بزرگی در بدنه‌ی هواپیما ایجاد شد.


روزنامه تایمز روز چهارشنبه در گزارشی نوشت: سیاست آپارتاید پنهانی صدها پناه جو را دریکی از فقیرنشین ترین مناطق شهری انگلیس نشانه رفته است.


مسئولان بیمارستانی در تهران وقتی زنی نتوانست هزینه زایمان دو قلوهایش را پرداخت کند، یکی از نوزادان را 27 روز در بیمارستان نگه داشتند و او را تحویل مادرش ندادند.


در سال 2005 یک فصل نامه اقتصادی تحقیق جالبی را منتشر کرد. براساس مطالعاتی که بر روی افراد مختلف انجام شد، محققان متوجه شدند که حس افراد به درآمد نسبی ای که در مقایسه با افراد دیگر دارند، روی اعتماد به نفس آنها تاثیر مستقیمی می گذارد.


هوش انعطاف‌پذیر است و چیزهای زیادی وجود دارد که باعث تقویت آن می‌شود. کتاب خواندن فوق‌العاده است، اما در زمان خوردن صبحانه بهتر است یک مطلب کوتاه بخوانید.


ابر عظیمی از غبار و گاز ممکن است اثر انگشت نخستین ستاره‌های جهان را در بر داشته باشد.


دبیر انجمن داروسازان ایران گفت: موضوع تقلب و قاچاق در خصوص مکمل‌های غذایی یکی از مشکلات شایع در عرصه جهانی تولید و پخش این فرآورده‌هاست که متاسفانه بازار ایران نیز به این مشکل مبتلا شده است.


جوانی که برای 5 دختر همسایه مزاحمت پیامکی ایجاد کرده بود، به انتقام سخت برادران آنان گرفتار شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: خبرمهم ، جذاب ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.