سارا پیلین ضمن محکوم کردن توافق هسته‌ای ایران، حمایت خود را از دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

فرماندار سابق آلاسکا حمایت خود را از ترامپ اعلام کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه گاردین، سارا پیلین نامزد سابق معاونت ریاست جمهوری آمریکا، ضمن محکوم کردن توافق هسته‌ای ایران، حمایت خود را از نامزدی دونالد ترامپ جمهوری خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد. 

فرماندار سابق ایالت آلاسکا، روز سه شنبه در مراسمی در دانشگاه ایالت ایووا ضمن تمجید از دونالد ترامپ، گفت از نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت می‌کند. 

پیلین در سخنانی به بیان دلایل حمایت خود از ترامپ پرداخت و گفت: هفته پیش ملوانانمان را دیدیم که در انظار بین المللی و به دست گروگانگیرهای ایرانی با نقض حقوق بین المللی تحقیر شدند؛ زیرا فرماندهی بی‌اراده و سرسپرده کل تصمیمم گرفت جایگاه رهبری آمریکا را به عقب ببرد. 

وی گفت: آمریکا باید به جایگاه قبلی خود بازگردد. وی همچنین به شدت سیاست خارجی باراک اوباما و توافق هسته‌ای ایران را محکوم کرد. 

وی افزود در دوره دولت کنونی، زانو می‌زنیم، عذرخواهی می‌کنیم و سپس از دشمن تشکر می‌کنیم. وی گفت: ما باید بگذاریم نظامیانمان وظیفه‌شان را انجام دهند و ضربه مهلکی به داعش وارد کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار