رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تاکنون برای یک هزار و 100 واحد تولیدی در سطح استان اردبیل پروانه بهره برداری صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سیدحامد عاملی در بازدید از برخی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی اردبیل اظهار داشت: به منظور تحقق خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی باید سعی کنیم تا مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی بیان کرد: این سازمان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه و تقویت تولیدات بومی و داخلی استان و رفع مشکلات واحدهای صنعتی، کارآفرینان و تولیدکنندگان در صدد همکاری و همراهی بیش از پیش با آنها است تا بتوان زمینه‌ توسعه اقتصادی و تولیدی استان را فراهم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با تاکید بر همراهی و مشارکت هر چه بیشتر دستگاه‌های مختلف اجرایی استان با واحدهای تولیدی و اقتصادی گفت: به منظور حمایت از تولیدات داخل استان، استمرار فعالیت واحدهای تولیدی، افزایش تولیدات و ایجاد اشتغال و نیز برطرف شدن مشکلات تولید‌کنندگان و صنعتگران باید از حداکثر ظرفیت‌ها و توان خود استفاده کنیم.

عاملی افزود:‌ تلاش و جدیت بر این است تا در قالب بازدیدهای مختلف موانع و مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی کرده و راهکارهای اساسی برای حل مشکلات موجود این واحدها را ارائه داده و از این واحدها حمایت‌های همه‌جانبه‌ای انجام دهیم.

وی در ادامه با اشاره به صدور پروانه بهره‌برداری برای یک هزار و 100 واحد تولیدی در سطح استان اردبیل افزود: از این تعداد واحد در حال حاضر 700 واحد به شکل فعال و نیمه‌فعال بوده و اقدام به فعالیت می‌کنند که تلاش و جدیت بر این است تا فعالیت‌های آنها را رونق دهیم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.