افزایش دمای هوای شهرستان ساری یک رکورد بی سابقه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل هواشناسی مازندران از افزایش بی سابقه دمای حداکثر دی امسال نسبت به سال های گذشته خبر داد و گفت: این دما در این موقع از سال یک رکورد محسوب می شود.

نوربخش دادشی افزود: به علت شکل گیری جریانات جنوبی از روز دوشنبه تا سه شنبه هفته جاری دمای هوای ساری به 32 درجه سانتیگراد رسید

وی یادآور شد: حداکثر دمای دوره آماری ثبت شده در دی ماه ، 26 درجه و درسال 93 نیز حداکثر ثبت شده 25 درجه سانتیگراد بوده است.

به گفته مدیرکل هواشناسی مازندران ؛ همان طور که از قبل هم در پیش بینی های فصلی این اداره کل ذکر شد زمستان امسال دمای هوا در حد نرمال و بالاتر از آن خواهد بود.

داداشی تصریح کرد: وضعیت جوی مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری از اواخر روز از غرب استان با افزایش ابر ، وزش باد و بارش پراکنده و حداکثر دمای هوای امروز ساری 23 و کمینه آن هفت درجه سلسیوس پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: هوای مازندران در روز پنجشنبه نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد ، کاهش محسوس دما بویژه در غرب استان و بارش پراکنده باران پیش بینی شده و دمای هوای ساری با 9 درجه کاهش نسبت به روز گذشته به حداکثر 14 و حداقل پنج درجه سلسیوس خواهد رسید.

آسمان مازندران در روز جمعه صاف تا نیمه ابری در بعضی ساعات با افزایش ابر پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: ساری ، زمستان ، تابستان ، رکورد ، هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.