ناصر ابوشریف در همایش غزه نماد مقاومت:

طرح‌های صهیونیستی تمام امت منطقه را هدف قرار داده است

نماینده جهاد اسلامی در تهران گفت: طرح‌های صهیونیستی تمام امت منطقه را هدف قرار داده است.

طرح‌های صهیونیستی تمام امت منطقه را هدف قرار داده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی در تهران در همایش غزه نماد مقاومت که در تالار ایوان شمس برگزار شد اظهار داشت : در سال گذشته تنها بیست و یک روز از ۳۶۵ روز غزه گذرگاه رفح باز بود و بازسازی غزه انجام نشده است.  
 
 وی ادامه داد: اعراب اهداف خاصی را درباره فلسطین دنبال می کنند ، منابع آب شیرین را نابود کردند و ان ها به دنبال معادله سلاح در برابر بازسازی هستند.  
 
نماینده جهاد اسلامی با اشاره به انتفاضه کرانه باختری و شهدای آن عنوان داشت: صهیونیست‌ها ۵۰۰  ایست بازرسی در این منطقه ایجاد کردند و شهرک‌های ایجاد شده توسط اسراییل کرانه باختری را به دو قسمت تقسیم کرده است.  
 
وی گفت: جوانان انتفاضه ۲۱ سال سن دارند که از جوانان دوران پیمان اسلو هستند.  
 
ابوشریف با بیان دستاوردهای انتفاضه اخیر افزود : طرح های غربی و صهیونیستی تمام امت منطقه را هدف قرار دادند.  
 
 
وی ادامه داد: مساله اصلی جهان اسلام فلسطین است و اسرائیل از اختلافات ملل مسلمان بیشترین استفاده را می‌برند و آمریکا به دنبال تجزیه منطقه است.  
 
 
نماینده جهاد اسلامی ادامه داد: ما نباید مردم فلسطین را تنها بگذاریم و با پول دو فروند هواپیما تمام خانه های ویران شده غزه را بازسازی کرد و بهای دو فروند هواپیمای میراژ برای ده سال مقاومت کافی بوده اما پول وین هواپیماها صرف بمباران یمن می شود.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ناصر ، ابوشریف ، جهاد ، مقاومت ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار