باید به سمتی پیش رویم که کارهای بخش کشاورزی به نهادهای غیر‌دولتی و تخصصی و حرفه‌ای در حوزه کشاورزی واگذار شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علی لاریجانی اظهار داشت: باید به سمتی پیش رویم که کارهای بخش کشاورزی به نهادهای غیر‌دولتی و تخصصی وحرفه‌ای در حوزه کشاورزی واگذار شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور دستگاه‌های اجرایی بسیار حجیمی داریم، افزود: نباید مرحله جدیدی برای تولیدکننده اضافه کنیم، نباید اجازه دهیم که مانع و مرحله جدیدی بر سر راه کشاورزان ایجاد کنیم.

لاریجانی ادامه داد: یکی از معضلات کشور پیج‌های زیاد و زنجیره‌ای است که سبب می‌شود سرمایه‌گذار فرار کند، در طراحی کار باید تولید‌کننده را در نظر بگیرید که کار را سهل‌تر به پیش ببرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدکننده‌ها با خدماتی که داده می‌شود باید احساس کنند حامی تولید هستید.

وی با بیان اینکه مشکلات شما را از نظر منابع مالی قبول دارم، تصریح کرد: اما باید طوری رفتار کنیم که مردم سراغ قانون را بگیرند نه اینکه ما آن‌ها را ملزم به تبعیت کنیم.

لاریجانی عنوان کرد: در رابطه با اصلاح قانون باید پیشنهادات خود ارائه کنید اگر پیشنهاد جایگزین باشد که می‌توان جایگزین کرد و اگر نه باید پیشنهاد حذف را ارائه کنید.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مورد کمک مالی باید پیشنهاد کنید که چه مقدار کمک می‌خواهید که ما به کمیسیون تلفیق ارائه کنیم خاطر نشان کرد: درمسئله آئین‌نامه‌ها سستی وجود دارد که بخشی از آن‌ها نوشته نشده است.

انتهای پیام/س

 
برچسب ها: رییس مجلس ، کشاورزی ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.