شاگردان علی دایی و حضور در تورنمنت درتعطیلات نیم فصل خود را برای روزهای سخت لیگ آماده کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال صبای قم که در میانه‌های نیم فصل اول عملکرد درخشانی داشت و حتی رویای صدر نشین در لیگ را در سر می‌پروراند حالا  خود را برای حضور هر چه بهتر در ادامه نیم فصل دوم آماده می‌کند.پ

صبایی‌ها تاکنون در لیگ برتر 17 بازی انجام داده‌اند که حاصل این 17 بازی 7 پیروزی، 7 تساوی و 3 شکست بوده است.

شاگردان دایی تاکنون موفق به زدن 18 گل شده‌اند که البته 13 گل هم خورده‌اند. آمار صبایی‌ها نسبتا آمار خوبی است. شاید عملکرد این تیم در مقطعی از فصل باعث شد تا همه از این تیم به عنوان پدیده یاد کنند ولی حالا پس از گذشت 17 بازی و حضور در جایگاه ششم جدول دیگر نمی‌توان از این تیم با نام پدیده لیگ یاد کرد.

با این حال صبا در بازار نقل و انتقالات نیم فصل گرد و خاک به پا نکرد و تنها 2 بازیکن خروجی یعنی قاسم دهنوی و هاشم بیک زاده را داشت و 2 بازیکن ورودی، که پیام صادقیان و اکبر صادقی بودند.

حضور نه چندان فعال صبایی‌ها در بازار نقل و انتقالات شاید به دلیل آن بود که علی دایی به بازیکنان تیمش و سیستم آن به همین صورت اعتماد دارد و تصور می‌کند که بتواند به نتایج دلخواه برسد به هر صورت صبایی‌ها از فاصله زمانی که به دلیل مسابقات انتخابی المپیک میان هفته هفدم و هجدهم افتاه است. بهترین استفاده را کرده‌اند.

برپایی اردوی ده روزه در  جزیره کیش و حضور در جام شهدا از جمله برنامه‌های خوبی بود که شاگردان دایی برای آماده سازی هر چه بهتر از آن استفاده کردند.

شایان ذکر است جام شهدا با حضور چهار تیم صبای قم، پرسپولیس تهران، سایپا و ذوب آهن اصفهان از جمعه دوم بهمن در ورزشگاه شهر قدس برگزار می شود و شاگردان دایی در نخستین دیدار خود باید به مصاف ذوب آهن اصفهان بروند.

انتهای پیام/
برچسب ها: صبا ، دایی ، فوتبال صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار