رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت: برنامه‌های ایام الله دهه فجر با اولویت تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب به صورت بومی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد مرادی به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی اشاره و افزود: تلاش مسئولان نظام برای اثبات حقانیت ایران اسلامی در موضوع هسته‌ای و دستاوردهای آن بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری چراغ راه مسئولان نظام در دفاع از ارزش‌ها و حقانیت ملت ایران در موضوع هسته‌ای و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: آنچه باعث می‌شود ملت ایران در این مذاکرات سربلند و سرافراز بماند ایستادگی و صلابت رهبر معظم انقلاب و مجاهدت و تلاش چندین ساله مسئولان و همراهی و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف بوده است.

مرادی اجرای برجام را توسط دولت‌های عضو لازم و ضروری خواند و افزود: با اجرای برجام راه توسعه و پیشرفت نظام و انقلاب در جامعه بین‌المللی میسر و عزت و اقتدار ایران اسلامی بر ایادی استکباری و جامعه جهانی اثبات شد.

وی در ادامه به برنامه‌های ستاد دهه فجر در شهرستان لنده اشاره و خاطر نشان کرد: تبیین اهداف و اصول انقلاب اسلامی در دهه فجر یک وظیفه عمومی بوده که در قالب برنامه‌های شاد و مفرح برای مردم باید انجام شود.

فرماندار شهرستان لنده گفت: گفتمان و فرهنگ انقلاب اسلامی برگرفته از دین مبین اسلام بوده که باید برای نسل جوان تبیین و تشریح شود.

مرادی افزود: دهه فجر یادآور فریاد آزادی‌خواهی و استکبارستیزی ملت ایران برای رهایی از سلطه بوده که با رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) در بهمن ماه 1357 به نتیجه رسید.

وی یادآور شد: برنامه‌های ستاد دهه فجر با اولویت تبیین دستاوردهای انقلاب باید بومی و در سطح شهر و روستا برگزار شود.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده افزود: اگر ما بتوانیم برنامه‌های ستاد را به صورت مردمی اجرایی کنیم آنگاه در ترویج و حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب موفق خواهیم بود.

مرادی تصریح کرد: همه ادارات و نهادهای شهرستان لنده باید بستر لازم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسمات ایام الله دهه فجر را فراهم سازند و در پوشش خبری برنامه‌های خود دقت لازم را داشته‌ باشند.


انتهای پیام /ی
برچسب ها: بومی ، ستاد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.