مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های دهه فجر کمیته بانوان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛فریبا رحمانپور  با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی دهه نمایش ایمان و اقتدار ملت ایران است، گفت: باید توانمان را برای برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر متمرکز کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دهه فجر ایامی خاطره‌انگیز و نشاط‌‌آور برای مردم به ویژه نسل جوان است و امیدواریم ایام‌الله دهه فجر با شکوه هر چه تمام برای آحاد مردم برگزار شود.

رحمانپور با تاکید بر اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مناسبت‌هایی همچون دهه فجر برگرفته از اعتقادات دینی و مذهبی انقلاب اسلامی است، گفت: تدوین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از اصول و سیاست‌های دهه فجر است.

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های کمیته بانوان استان اذعان کرد: غبارروبی گلزار شهدا با حضور کارشناسان امور بانوان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه مرکز استان و شهرستان‌‌ها، برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی زنان انقلاب و برگزاری مراسم کوهپیمایی ویژه بانوان را از برنامه‌های کمیته بانوان در دهه فجر است.

وی با اشاره به روزشمار دهه فجر و برنامه‌های کمیته بانوان در سطح کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: 17 بهمن‌ماه به نام روز انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، جوانان و سبک زندگی ایرانی اسلامی نامگذاری شده که در همین راستا همایش بزرگ خانواده سالم را در مرکز استان برگزار خواهیم کرد.

رحمانپور در ادامه دیدار با همسران خانواده شهدا، برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه مشاوران مدارس سه شهرستان بویراحمد، گچساران و کهگیلویه و کلنگ‌زنی بازارچه صنایع دستی با همکاری تعاون روستایی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تمامی بانوان برای حضور در برنامه‌های دهه فجر دعوت کرد و خواستار حضور پرشور بانوان در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر شد.


انتهای پیام /ی
برچسب ها: دهه فجر ، بانوان ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.