معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، از فعالیت ۱۸ واحد آموزشی نمونه دولتی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛خیرالله رحمانی اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری چهار هزار و ۴۵۷ نفر از دانش آموزان استان قزوین در ۱۶۶ کلاس درس تحصیل می کنند.

وی با اشاره به آمار دانش آموزان مدارس نمونه دولتی به تفکیک جنسیت، دوره تحصیلی و منطقه اضافه کرد: از کل آمار دانش آموزان مدارس نمونه دولتی دو هزار و ۴۰۶ دانش آموز دختر و دو هزار و ۵۱ دانش آموز پسر هستند که دو هزار و ۳۰۱ نفر در دوره متوسطه اول، دو هزار و ۵۱ نفر در دوره متوسطه عمومی و ۱۰۵ نفر در دوره متوسطه بازرگانی و حرفه ای تحصیل می کنند.

رحمانی ادامه داد: ۶۶۲ دانش آموز در آبیک، ۴۱۲ دانش آموز در بویین زهرا، یکهزار و ۱۱۴ نفر در تاکستان، ۹۹۴ نفر در ناحیه یک و یکهزار و ۲۷۵ دانش آموز نیز در ناحیه ۲ تحصیل می کنند.

معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: شش واحد آموزشی نمونه دولتی نیز با یک هزار و ۵۹۰ دانش آموز در شهرستان های آبیک، تاکستان و ناحیه یک بصورت شبانه روزی اداره می شوند.

آمار کل دانش آموزان استان قزوین با رشد ۶.۱ درصدی نسبت به سال گذشته به ۲۱۹ هزار و ۳۷۱ نفر رسید که بیشترین آنها در پایه اول ابتدایی با ۲۰ هزار و ۷۲۸ نفر دانش آموز است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.