تعميرات سالانه هشت واحد نيروگاهي در سد دز با موفقيت به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، مديرعامل شركت توليد و بهره برداري سد و نيروگاه دز گفت : اين تعميرات با برنامه ريزي بسيار دقيق و منظم انجام و يک ماه زودتر از موعد مقرر به پايان رسيد.

سعيد رئوفي نسب افزود : با انجام اين تعميرات اين هشت واحد نيروگاهي با ظرفيت کامل در مدار توليد قرار گرفت.

وي  با توجه به بارش قابل توجه و آورد مناسب  آب ورودي به درياچه اين سد و اتمام فصل تعميرات اظهارداشت : اين شركت آمادگي كامل دارد تا در دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي كه مصرف شبكه افزايش خواهد يافت، با ظرفيت كامل (520 مگاوات) در خدمت شبكه سراسري قرار گيرد.

مديرعامل شركت توليد و بهره برداري سد و نيروگاه دز با سپاس از تلاش کارکنان اين شرکت  گفت : همانگونه كه اين شرکت در سال 1393 موفق به احراز رتبه برتر ارزيابي عملكرد نيروگاه هاي برق آبي كشور شد، اميد است در سال جاري نيز با عملكرد مناسب، نقش مطلوبي در پايداري شبكه ايفا کند.

نيروگاه سد دز به عنوان يکي از نخستين نيروگاه هاي برقابي ساخته شده در کشور، داراي هشت واحد توربين ژنراتور 65 مگاواتي با ظرفيت توليد 520 مگاوات است که بيش از نيم قرن در توليد انرژي و پايداري شبکه نقش مهمي ايفا مي کند و  در 23 كيلومتري شمال شرقي شهرستان انديمشك واقع شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.