ییروزمنش رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان‌ و معلولین استان قم گفت: ورزشکاران معلول قم برای کسب سهمیه مسابقات پاراآسیایی جوانان در رشته دوومیدانی با حریفان خود رقابت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان محمد محمدنژاد در تیم ملی بسکتبال با ویلچر و حسین گلستانی به همراه مرتضی جعفری در تیم‌ ملی والیبال نشسته کشورمان موفق به کسب مدال طلا و مقام قهرمانی شدند.

پیروزمنش رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان‌ و معلولین استان قم بیان کرد: محمدنژاد همراه با تیم‌های ملی سه نفره و پنج نفره بسکتبال با ویلچر ایران موفق به کسب دو مقام قهرمانی و دو نشان طلای این رقابت‌ها شد و به واسطه درخشش در این بازی‌ها به مسابقات جوانان جهان در همان سال نیز اعزام شد تا علاوه بر کسب مقام پنجمی جهان، عنوان یکی از پنج ستاره پیکارهای جهانی را در ترکیب نیز کسب کند.

وی افزود: حسین گلستانی نیز به نمایندگی از والیبالیست‌های توانمند معلول استان قم عضو تیم ملی والیبال نشسته جوانان ایران در دوره قبل بازی‌های پاراآسیایی جوانان بود و در حالی که بازوبند کاپیتانی را نیز بر باز می‌بست در کنار مرتضی جعفری دیگر نماینده قم در این‌ رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی تصریح کرد: در آستانه دوره جدید مسابقات ورزشی پاراآسیایی جوانان که قرار است در سال 2017 به انجام برسد، انتخابی اکثر رشته‌های جانبازان و معلولین به‌زودی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مسابقات پاراآسیایی جوانان در سال 2017 برگزار می‌شود و برای اینکه تیم کشورمان با تمام توان در این پیکارها حضور یابد امسال رقابت‌های انتخابی تیم ملی در قالب مسابقات قهرمانی کشور برگزار شود تا بهترین‌ها شناسایی و به اردو دعوت شوند.

در پایان خاطر نشان کرد: هر استان می‌تواند حداکثر 12 ورزشکار در بخش آقایان و هشت ورزشکار در بخش بانوان اعزام کند، ضمن اینکه امتیازات مسابقات بخش زنان و مردان به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.