مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد ظهر امروز از اعزام نجاتگران دو ایستگاه آتش نشانی در حادثه بلوار فردوسی به که علت بر هم خوردن تعادل مرد سالخورده در پله برقی اتفاق افتاد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت:در حادثه ای که در پله برقی پل هوایی بلوار فردوسی روی داد،مرد سالخورده ای که در حال حرکت در این پله برقی بودبا افتادن و گیر کردن لباس هایش از جمله شال گردن وی در دندانه های آهنین این پله ،دچار ترس و اضطراب شدیدو جراحات سطحی شد.

آتش باد دوم جعفری افزود:با وقوع حادثه و حضور ماموران امداد و نجات ایستگاه شماره سه و ده آتش نشانی مشهد در محل فرد حادثه دیده ضمن اقدامات ایمنی لازم رها سازی و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

وی با بیان اینکه در زمان وقوع حادثه یکی از عابرین پیاده بی درنگ اقدام به قطع پله برقی نموده و همین امر از بروز حادثه جدی جلوگیری کرده است ،تصریح کرد:در زمان وقوع این حوادث ضمن حفظ خونسردی ،بلافاصله نسبت به متوقف کردن پله برقی (فشردن کلید قرمز رنگ در بالای پله برقی )اقدام و تا رسیدن نیرو های امدادی مطلقا سعی بر خارج کردن عضو گرفتار در پله برقی و یا هر وسیله الکترونیکی دیگر ننمایند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.