رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به طرح سرمایه‌گذاری مدینةالزائر در قم گفت: این طرح موجب می‌شود تا سرمایه‌گذاری 150 میلیارد تومانی در قم انجام شود.

سرمایه‌گذاری 150 میلیارد تومانی در طرح مدینةالزائربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ ولی‌الله بیاتی با اشاره به تلاش‌های شهرداری قم در راستای گسترش سرمایه‌گذاری گفت: شهرداری در دوره جدید اقدامات خوبی در زمینه سرمایه‌گذاری انجام می‌دهد و تلاش جدی در این عرصه دارد.

وی گفت: نگاه بلند شهرداری به موضوع سرمایه‌گذاری تحسین‌برانگیز است و باید این نگاه در تمام مجموعه‌های شهری گسترش یافته تا شاهد سرمایه‌گذاری در سطح شهر باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و نهادها باید به شهرداری کمک کنند گفت: شهرداری برای توسعه سرمایه‌گذاری نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست که در این زمینه باید همدلی ایجاد شود.

بیاتی با اشاره به طرح سرمایه‌گذاری مدینة‌الزائر در قم گفت: این طرح بسیار خوبی است که توسط شهرداری در حال پیگیری است و با احداث آن مشکل زائران برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: این امر موجب می‌شود تا سرمایه‌گذاری 150 میلیاردی در قم انجام شود که هماهنگی‌های لازم و بازدید‌ها از محل نیز انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: قم ظرفیت‌های گسترده‌ای در زمینه سرمایه‌گذاری دارد که باید از آن استفاده کنیم و بتوانیم در مسیر گسترش خدمات به زائران و همشهریان گام برداریم.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.