رئیس اتاق تعاون ایران گفت: تشکیل شورای اقتصاد غیردولتی برای افزایش رقابت‌پذیری در کشور با همکاری بخش خصوصی مد نظر قرار گرفته شده است.

تلفنی******** افزایش رقابت‌پذیری کشور با همکاری بخش خصوصی امکان‌پذیر استبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالهی رئیس اتاق تعاون در نخستین اجلاس فعالان غیردولتی گفت: اتاق تعاون ایران در شرایط فعلی به اقتصاد مقاومتی توجه دارد که این امر تأمین کننده رشد پویای کشور است.

وی در ادامه گفت: در این ارتباط فعالان اقتصادی غیردولتی انتظار دارند که در راستای اجرای این سیاست‌ها و مردمی کردن اقتصاد گام بردارند که لازمه آن همکاری دولت است.

رئیس اتاق تعاون با بیان اینکه تشکلی شورای اقتصاد غیردولتی برای افزایش رقابت‌پذیری در کشور مدنظر است عنوان کرد: این شورا شامل یک نماینده از سه اتاق است و این سه اتاق مشترک در کنار شورای اقتصادی فعالیت و کمک فکری می‌کنند.

عبدالهی در ادامه تصریح کرد: برای تسهیل فعالیت تعاونی‌ها دو بخش بانک تعاون روستایی و بیمه تعاون روستایی و بیمه تعاون روستایی همکاری لازم در این زمینه را صورت می‌دهند که البته لازم است سرمایه بانک توسعه تعاون و صندوق توسعه تعاون افزایش یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار