یاسوج ؛

انجام 70 درصد برنامه‌های شهرداری یاسوج از طریق سیستم اتوماسیون

شهردار یاسوج از انجام 70 درصد برنامه‌های شهرداری یاسوج از طریق سیستم اتوماسیون خبر داد و گفت: این رقم در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمدعلی جاوید با اشاره به اقداماتی که شهرداری یاسوج برای انجام کارها به صورت الکترونیکی انجام داده، اظهار کرد: اعتقاد داریم که انجام کارها و خدمات‌دهی به مردم به وسیله سیستم اتوماسیون انجام کارها و خدمات را تسهیل خواهد کرد و وقت کمتری از مردم هدر می‌رود.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین خاطر بخش زیادی از کارهای ما در شهرداری یاسوج به وسیله سیستم اتوماسیون انجام می‌شود که می‌توان گفت این رقم به 70 درصد می‌رسد.

وی با اشاره به این که کارهای ما در حوزه مالی، شهرسازی و کمیسیون ماده 100 از این طریق انجام می‌شود، تصریح کرد: این موضوع بروکراسی‌ اداری را کاهش می‌دهد

جاوید در ادامه با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی برای این دهه توسط شهرداری یاسوج در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها می‌توان به تزئینات شهر اشاره کرد.

وی گفت: علاوه بر کارهای فرهنگی و برنامه‌های متنوعی که در این حوزه خواهیم داشت در حوزه تخفیف عوارض نیز به مانند سال‌های گذشته برنامه‌های خوبی داریم.

شهردار مرکز استان بیان کرد: به همین منظور تخفیفاتی تا مرز 25 و 30 درصد برای عوارض ساختمان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: البته این تخفیف‌ها شامل برخی استثناها از جمله پرونده‌هایی که به کمیسیون ماده 100 رفته‌اند نخواهد شد.

این مسئول به تلاش شهرداری یاسوج برای تکمیل برخی از پروژه‌های عمرانی شهرداری از جمله پارک‌ها و پل چهارم بشار اشاره کرد و گفت: در صورتی که مسئولان استانی، شهرداری را در اعتبارات برای تکمیل این پروژه‌ها یاری کنند پروژه‌ها هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری خواهند رسید.

شهردار مرکز استان تصریح کرد: هر یک از این پروژه‌ها کمک بسیار بزرگی به تسهیل در روند خدمات‌رسانی به مردم و مسافران و گردشگران در شهر گردشگرپذیر یاسوج خواهد کرد.

وی در پایان گفت: شهر یاسوج شهری با ظرفیت بالای گردشگری است که اگر اکنون زیرساخت‌های لازم برای استقبال از مسافر و گردشگر در آن مهیا نشود در آینده این کار بسیار سخت خواهد بود و در صورت عدم آمادگی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران ظرفیت بزرگی را از دست خواهیم داد

انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۹ دی ۱۳۹۴
این چه سیستم اتوماسیونیه که همراه با اتوماسیون باید اتاق به اتاق تو شهرداری راه بیفتی؟!!