نفر نخست وزن 66 کیلو گرم رقابت های کشتی فرنگی جام تختی گفت:از آنجا که رقابت های جام جهان پهلوان تختی برای کادر فنی اهمیت ویژه ای داشت خوشحالم در این میدان با قهرمانی به موفقیت رسیدم.

مهدی زیدوند در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره قهرمانی اش در جام تختی گفت:با صلاحدید کادر فنی و با توجه به این که رقابت های جام جهان پهلوان تختی مرحله نخست انتخابی تیم ملی هم بود در این میدان کشتی گرفتم که خوشبختانه با وجود حریفان خوبی که وجود داشتم توانستم به عنوان نخست برسم.
وی تصریح کرد: برای حضور در جام تختی به دلیل بیماری آمادگی چندان زیادی نداشتم اما به لطف خدا اکثر حریفانم را مقتدارته شکست دادم و اعتقاد دارم این تورنمنت از جهات بسیاری برای من که به دنبال موفقیت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی هستم مفید بود.
دارنده مدال نقره آسیا افزود:قبل از جام تختی و حدود 50 روز پیش در مسابقات جام حیدرعلی اف آذربایجان کشتی گرفتم که با وجود حضور قهرمانان نامدار کشتی دنیا به سکوی نخست رسیدم؛ از این پس نیز هر کجا مربیان تیم ملی صلاح بدانند با همه وجود کشتی خواهم گرفت و مطمئن باشید اگر در هر میدان بزرگی به من اعتماد شود ناکامی رقابت های جهانی 2015 را جبران خواهم کرد.
فرنگی کار وزن 66 کیلو گرم کشورمان درباره این سوال که آیا تصور می کند محمد بنا در بازی های المپیک 2016 دوبنده تیم ملی را به او بدهد گفت:به هر حال وظیفه من کشتی گرفتن است و همیشه به تصمیم مربیان به خصوص آقای بنا احترام گذاشته و خواهم گذاشت،در رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی با تمام انرژی تلاش می کنم و امیدوارم با عملکرد مثبتم بتوانم کادر فنی را برای سپردن دوبنده تیم ملی در بازی های المپیک ریو مجاب کنم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار