یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر نفت چندین ماه است که در جلسات کمیسیون انرژی حاضر نمی‌شود.

حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان از غیبت 7 ماهه وزیر نفت در جلسات کمیسیون انرژی مجلس انتقاد کرد.

وی افزود: آخرین جلسه سوال کمیسیون از وزیر نفت به تاریخ 94.2.22 معطوف می‌شود که وزیر نفت در این مدت تنها یک نوبت آن هم در خرداد ماه در کمیسیون حاضر شده و مابقی ایام از حضور در کمیسیون انرژی امتناع کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به بررسی مشکلات پرسنل پتروشیمی‌ها در کمیسیون صنایع و معادن مجلس متذکر شد: در حالی کمیسیون صنایع مجلس بررسی مشکلات پرسنل پتروشیمی‌ها  را در دستور کار خود دارد که حتی وزیر نفت در 6  ماه گذشته در جلسات این کمیسیون حاضر نشده که معتقدم اینگونه مسائل نمی تواند تصویر مطلوبی از تعامل وزرا با کمیسیون‌های مجلس منعکس کند.

دهدشتی تصریح کرد: بدون شک کمیسیون‌های تخصصی مجلس باید بر امور مربوط به حضور وزرا در جلسات نظارت جدی داشته و از طرفی دیگر، وزرا هم باید به دعوت کمیسیون‌ها بی‌اعتنایی نکنند.

این نماینده مجلس با اشاره به طرح سوال 17 نماینده کمیسیون انرژی از وزیر نفت اظهار داشت: 24 سوال از وزیر نفت طی 7 ماهه اخیر در کمیسیون انرژی به ثبت رسیده که تاکنون وزیر نفت پاسخی به آن نداده است، چرا که طی 7 ماهه اخیر اصلا وزیر نفت در جلسات حاضر نشده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار