رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن گفت: مهلت ثبت‌نام پنجمین طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم فردا به پایان می‌رسد و دیگر تمدید نخواهد شد.

محمد تقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ثبت نام پنجمین دوره از طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن از تاریخ یکم دی آغاز شده تا پایان این ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: ارزیابی و اعطای مدرک به قاریان و مدرسان قرآنی از سال 1375 در شورای عالی قرآن آغاز شد و با توجه به درجه‌بندی این افراد با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی نهادها برای اعطای مدرک برنامه‌ریزی شده بود که این طرح متوقف و در سال 1389 دوباره با ایده‌های جدید و بررسی و توسعه فرهنگی در شورای عالی قرآن برپا شد.

میرزا جانی اظهار داشت: هر ساله آزمون‌های طرح ارزیابی و اعطای مدرک در دو بخش قاریان و مدرسان قرآنی در طی بازه زمانی یکساله با حضور فعالان قرآنی برگزار می‌شود.

وی در خصوص زمان‌بندی شرکت در آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک به قاریان و مدرسان توضیح داد: ثبت نام پنجمین طرح ارزیابی در بازه زمانی یک ماه برگزار شده و دیگر تمدید نخواهد شد.

میرزاجانی افزود: همه آثار دریافتی با حضور تیم گروه قوی داوران بر اساس درجه‌بندی قاریان و مدرسان قرآنی ارزیابی خواهد شد و در چهار سطح درجه بندی می شود.

مدیر برنامه‌ریزی و اجرایی طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم خاطرنشان کرد: اسامی برگزیدگان این طرح در اسفندماه اعلام می‌شود  و آزمون‌های مفاهیم و تلاوت در سال 95 برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار