از مجموع 47 داوطلب نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه چابهار صلاحیت 19 نفر از سوی هیات های نظارت تایید شد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، از زاهدان احمدعلی موهبتی افزود: صلاحیت 19 داوطلب در حوزه انتخابیه چابهار احراز نشد و 9 نفر نیز رد صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: در مرحله قبل از مجموع 49 داوطلب نام نویسی شده نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه چابهار فقط 2 نفر از سوی مراجع چهارگانه و با انجام تحقیقات محلی هیات های اجرایی شهرستان رد صلاحیت شده بودند.

رئیس ستاد انتخابات چابهار بیان کرد: دوره قبل (مجلس نهم) از 14 نفر نام نویسی شده در حوزه انتخابیه چابهار در مجموع 10 نفر رد صلاحیت شدند.

وی تصریح کرد: 6 هزار نیروی انسانی در 300 شعبه اخذ رای در شهرستان های چابهار، کنارک، بخش مرکزی نیکشهر و قصرقند کار برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را انجام می دهند.

فرماندار شهرستان ویژه چابهار افزود: تمام اقدامات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی در این حوزه انتخابیه اندیشیده است.

وی اظهار کرد : حوزه انتخابیه چابهار با حدود 500 هزار نفر جمعیت از شهرستانهای چابهار، کنارک، قصرقند و بخش مرکزی نیکشهر تشکیل شده است و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

گفتنی است : پس از طی مراحل قانونی در تاریخ 27 بهمن ماه اسامی قطعی نامزدهای تأیید شده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به مراکز حوزه های انتخابیه اعلام می شود و یک روز بعد، این اسامی توسط فرمانداران حوزه های انتخابیه در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: انتخابات ، صلاحیت ، داوطلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.