سرمربی تیم وزنه برداری یاسین پیشرو قم گفت: رقابت های لیگ برتر وزنه برداری این هفته به کار خود خاتمه می دهد باوجود اینکه با صدرنشین فاصله داریم اما شانس قهرانی داریم.

محمد صادق محمدی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: هفته پایانی مسابقات لیگ برتر وزنه برداری باشگاههای کشور، روزهای اول و دوم بهمن در تهران برگزار خواهد شد، تیم ما با صدرنشین، نزدیک 100 امتیازی اختلاف دارد اما احتمال اینکه بتوانیم قهرمان فصل 94 شویم وجود دارد.

وی تصریح کرد: متاسفانه هفته نخست این مسابقات اوتی ومصدوم داشتیم باعث شد امتیاز از دست به دهیم و بهدادسلیمی هم به خاطر مصدومیت یکی دوهفته ای بیشتر نتوانست برای تیم رکورد بزند.

محمدی تاکید کرد: برای هفته آخر این رقابتها شرایط تیم خوب است و وزنه برداران با قدرت و جدیت تمرین می کنند برای ایستادن در صدر جدول ناامید نیستیم.

وی اضافه کرد: کسب عنوان دومی لیگ برتر هم در اولین حضورمان، تیمی که دقیقه 90 و با عجله بسته شد بد نیست تجربه خوبی است که در کنار تیم های قدرتمند پیکار کنیم.

سرمربی تیم وزنه برداری یاسین پیشرو در بخش پایانی صحبت هایش، خاطر نشان کرد: تیم های اول و دوم لیگ برتر به جام باشگاههای آسیا که سال آینده در یکی از کشورهای قاره کهن برگزار خواهد شد اعزام می شوند با این اوصاف یاسین هم می تواند یکی از این تیم ها باشد که باید مقتدرانه حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار