فرمانده انتظامی ماهنشان گفت: پليس و دستگاه قضا حافظان نظم و امنيت در جامعه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ حميدرضا قديمي در كارگروه تعامل با دادگستري ماهنشان گفت : تعامل و همكاري مشترك پليس و دستگاه قضايي از مهمترين عوامل افزايش امنيت و پيشگيري از وقوع جرائم و آسيب هاي اجتماعي در سطح جامعه است.

سرهنگ حميدرضا قديمي مجموعه پليس و دستگاه قضايي را حافظان نظم و امنيت در نظام اسلامي دانست که در راستاي اهداف نظام و در جهت تامين نظم و برقراري امنيت و حصول عدالت در سطح جامعه مي کوشند و هماهنگي و همکاري بيشتر اين دو دستگاه منجر به رسيدگي سريع و احقاق حق مردم در زمان کوتاه و قانوني مي گردد.

وي با بيان اينکه نيروي انتظامي و دستگاه قضايي نقش مهمي در راستاي پيشگيري از جرم و نهادينه كردن امنيت در جامعه دارند افزود : نيل به سوي امنيت پايدار در سايه توجه به مؤلفه هاي اجتماعي و فعال سازي تعاملات با ساير سازمانها به ويژه دستگاه قضايي ميسر مي شود.

فرمانده انتظامي شهرستان ماهنشان ادامه داد : مردم بزرگترين سرمايه پليس در اجراي بهينه ماموريت ها به شمار مي روند كه با جدي گرفتن مشاركت و همكاري اقشار مختلف جامعه ، شاهد ايجاد امنيت پايدار خواهيم بود.

وي با اشاره به وجود همدلي بين مسئولان دو دستگاه خاطرنشان کرد : تعامل و همكاري مشترك پليس و دستگاه قضايي از مهمترين عوامل افزايش امنيت و پيشگيري از وقوع جرائم و آسيب هاي اجتماعي در سطح جامعه است.

در ادامه يعقوبيرئيس دادگستري شهرستان ماهنشان با بيان اين كه پيشگيري اجتماعي از جرايم در مسير دستيابي به امنيت پايدار بايد در اولويت ماموريت هاي دو دستگاه باشد تصريح كرد : تامين امنيت پايدار در جامعه مستلزم تداوم اجراي برنامه هاي فرهنگي و آموزشي است.

وي بر ضرورت تعميق روابط و گسترش تعاملات دستگاه قضائي و نيروي انتظامي تاكيد كرد و گفت: افزايش احساس امنيت و خدمت رساني شايسته به مردم با برخورد مثبت تعامل نيروي انتظامي و دستگاه قضائي است.

رئيس دادگستري شهرستان ماهنشان  افزود : اقتدار پليس و تعامل و هماهنگي با مقام قضايي باعث ايجاد امنيت و آرامش در جامعه مي گردد و با ايجاد چنين تعاملي مردم مي توانند احساس آرامش بيشتري داشته باشند.


انتهای پیام/ت

برچسب ها: پلیس ، حافظان ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.