افزایش 14 درصدی سهم مالیات تا غفلت دولت از سیب زمینی کاران از مهم ترین عناوین اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

رئیس کنفدراسیون صادرات گفت: سال 94 سال سختی برای اقتصاد بود و کاهش قیمت نفت نیز این موضوع را تشدید کرد.


در اتفاقی نادر هفت هزار واحد مسکن مهر پرند بدون متقاضی شد
با وجود آماده شدن هشت هزار واحد مسکن مهر پرند در دهه فجر هفت هزار واحد از مسکن‌های مهر این شهر جدید فاقد متقاضی است.


قائم مقام وزیر صنعت با اشاره به بازنگری روابط تجاری روابط تجاری با آمریکا پس از تحریم گفت: ایران هیچ نیازی به برقراری رابطه با آمریکا در بخش بازرگانی و اقتصادی ندارد.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با تأکید بر اینکه تأخیر در ارسال بودجه سال 95 و لوایح برنامه ششم به تدبیر دولت بوده گفت: مالیات کارکنان دولت و کسبه در سال 95 افزایش نمی‌یابد.


رئیس هئیت مدیره انجمن سیب زمینی گفت: باتوجه به قیمت‌های فعلی سیب زمینی کاران انگیزه خود را برای سال زراعی آینده از دست داده‌اند و حال لازم است که دولت به تعهدات قبلی خود عمل کند.


امروز 28دی 94، دلار با نرخ 3 هزار و 590تومان، سکه طرح قدیم با قیمت 919 هزار تومان و طرح جدید با نرخ 919هزار تومان به فروش می رسد.


رئیس کمیته قراردادهای جدید نفتی گفت: با اجرایی شدن برجام، سرمایه‌گذاران زیادی برای مشارکت در قراردادهای جدید نفتی وارد کشور می‌شوند باید با برنامه‌ریزی اصولی تهدیدهای گذشته را به فرصت تبدیل کرد.


کارشناس صنعت پتروشیمی گفت: عدم توجه به صنایع داخلی به طور یقین واحد های پایین دستی پتروشیمی را درگیر کرده به طوری که هنوز در مراحل ابتدایی هستیم.


گروه صنعتي ايران خودرو و شركت دايملر، مالك مرسدس بنز، مرسدس آام‌گ و اسمارت با امضاي يك تفاهم نامه، همكاري استراتژيك خود را براي ايجاد يك شركت مشترك آغاز كردند.


انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار