فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک گفت: معتادان متجاهر و کارتن‌خواب به کمپ ماده 16 معرفی شده‌اند که طی دوره سه ماهه و در صورت لزوم، در دوره 6 ماهه در این کمپ از نظر فیزیکی و جسمی اقدام به ترک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  قزوین ؛منصور خدایی افزود: برای بازگشت معتادان بازگشته از کمپ نیز ،کار فرهنگی و ایجاد اشتغال برای آنان امری مهم و ضروری است و می‌طلبد مسئولان با نگاه ویژه به این افراد، در راستای بهبود روانی، روحی و وضعیت اقتصادی آنان گام‌های مؤثری بردارند.

خدایی ادامه داد: از سوی مرکز فنی و حرفه‌ای نیز کلاس‌های آموزشی برای معتادانی که اقدام به ترک اعتیاد کرده‌اند، برگزار می‌شود تا نسبت به ایجاد شغل برای آنان بستر لازم فراهم شود.


وی به همکاری 100 پلیس افتخاری اعم از سه زن و 97 آقا با نیروی انتظامی شهرستان آبیک اشاره و  اضافه کرد: پلیس‌های افتخاری در رسته‌های آگاهی، اطلاعات، انتظامی و موادمخدر با نیروی انتظامی همکاری کرده و در مأموریت‌های مختلف به همراه ضابط قانونی فعالیت می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: پلیس‌های افتخاری به عنوان ضابط انتظامی محسوب نمی‌شوند بلکه زیر نظر ضابط انتظامی در مأموریت‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک از نصب هفت دوربین مداربسته طی دهه فجر در شهر آبیک خبر داد و افزود: نصب این  دوربین‌ها با هدف کنترل ورودی و خروجی این شهر و سهولت در امور انتظامی، ترافیکی و امنیتی صورت می‌گیرد.

خدایی ادامه داد: در حال حاضر در روستاهای قشلاق، زیاران، ناصرآباد، کوندج، نوزدو و بشاریات دوربین‌های مداربسته نصب شده که مقرر شده شوراها و دهیاران روستاهای بزرگ نیز نسبت به نصب دوربین‌های مداربسته در روستاها اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت خاص در نقاط آلوده و آسیب‌خیز شهر آبیک، یک تیم یگان امداد مستقل تشکیل شده که نسبت به شناسایی و دستگیری فروشندگان موادمخدر اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.