رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت: با توجه به امکانات ما نسبت به میزبان دست خالی به این مسابقات اعزام شدیم ولی ملی پوشان عالی کار کردند.

 به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی یخنوردی ایران با ترکیب 6 ورزشکار (4آقا و 2خانم)در رقابتهای یخ نوردی جام جهانی و قهرمانی آسیا که طی روزهای 26 و 27 دی در شهر جئونگ سانگ کره جنوبی انجام شد شرکت کرد.

یخ نوردان ایران با کسب 2 مدال نقره توسط زینب کبری موسوی در سرعت و محمدرضا صفدریان در لید بر سکوی دوم آسیا ایستادند.

عملکرد ملی پوشان کشورمان عالی بود
رضا زارعی، رئیس فدراسیون کوهنوردی در این باره افزود: با توجه به امکانات، ما نسبت به ملی پوشان میزبان دست خالی به  این مسابقات اعزام شدیم ولی ملی پوشان عالی کار کردند البته در بخش سرعت اقایان  توقع بیشتر ی داشتیم با این حال  بچه ها زحمات خود را کشیدند.

وی اضافه کرد: یخ نوردان ایران با کسب 2 مدال نقره موسوی و صفدریان بعد از کره جنوبی قرار گرفت و‍ ژاپن در جایگاه سوم آسیا ایستاد و رقبای اصلی ما میزبان و روسیه بودند، این نکته را نیز باید اضافه کنم که ورزشکاران این بخش در رقابتهای 2 سال پیش جام جهانی و قهرمانی قاره کهن یک نقره و دو برنز توسط آقایان و بانوان کشورمان کسب کرده بودند.

زارعی تاکید کرد: سطح کیفی رقابتهای یخنوردی جام جهانی و قهرمانی آسیا در قسمت لید نسبت به اروپا پایین تر است اما در سرعت چنین نیست و با قاره سبز همسطح است.

تیم ملی فردا وارد تهران می شود
ملی پوشان یخ نوردی کشورمان 10 صبح روز سه شنبه 29دی از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد تهران خواهد شد.

اعزام تیم منتخب یخنورد ی ایران به سوییس 
وی در پایان خاطر نشان کرد: هفته آینده مرحله سوم رقابتهای جام جهانی یخنوردی در سوییس برگزار خواهد شد، تیم منتخب این ورزش کشورمان به این مسابقات رهسپار خواهد شد. با توجه به حضور یخ نوردان اروپایی سطح کیفی رقابتهای این دوره بالا خواهد بود.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار