پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دوری از فوتبال و منزوی شدن منجر به مرگ تدریجی احدی شد.

ورمزیار: دلیل فوت احدی دوری از فوتبال است

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره فوت ناگهانی رضا  احدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار کرد: مرگ احدی ناگهانی نبود چرا که این ضایعه به تدریج برای پیشکسوت خوشنام باشگاه استقلال اتفاق افتاد و در نهایت منجر به فوت وی گردید.

وی افزود: رضا احدی در فوتبال پایه ایران خدمات بسیار ارزنده‌ای ارائه کرد و ستاره‌های درخشانی چون مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان را پرورش داد، اما هیچ گاه به حق خود در عرصه مربیگری نرسید و با وجود رزومه عالی در سطح پایه نتوانست هدایت تیمی لیگ برتری را در رده بزرگسالان به عهده بگیرد. بنابراین در خانه نشستن احدی و دوری از فوتبال را باید دلیل مرگ تدریجی وی دانست.

ورمزیار افزود: متاسفانه مدیران فوتبال کشور نگاه محدودی به عملکرد و سوابق مربیان دارند. آن‌ها برای هدایت تیم‌های خود مربیان دم دستی و رسانه‌ای را مد نظر قرار می‌دهند و برخلاف عرف رایج فوتبال دنیا ملاک فنی مربیان را در نظر نمی‌گیرند. در چنین فوتبالی امثال رضا احدی هیچ جایگاهی نداشته و به اجبار منزوی می‌شوند.

ورمزیار درمورد خاطرات دوران همبازی بودن خود با رضا احدی گفت: احدی کاپیتان بزرگی برای استقلال بود و من شیفته بازی وی بودم. احدی در زمان اوج دوران بازی‌گری توجه ویژه‌ای به بازیکنان جوانی مثل من داشت وی بارها در منطقه سید خندان منتظر می‌ماند تا من که در دیهیم سکونت داشتم را با اتومبیل شخصی به تپه‌های داودیه رسانده و در تمرینات استقلال شرکت کنیم.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: پست بازی رضا احدی هافبک چپ بود و من به سبب هم پست بودن با این بازیکن خوش تکنیک از تجربیات وی به خوبی استفاده کردم و رضا را یکی از عوامل تاثیرگذار در فوتبال خود می‌دانم.

ورمزیار در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه باشگاه استقلال خیلی زود احدی را فراموش کرد اما امیدوارم در منزلگاه ابدی خود به آرامش برسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ورمزیار ، احدی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار