2 قصه گوی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرهای جونقان و فارسان، به بخش پایانی هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ هیأت داوران هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی پس از داوری 316 قصه گوی برگزیده از سراسر کشور، 30 قصه گوی منتخب در دو بخش «رقابتی» و «غیررقابتی» (تقدیری) را معرفی کرد که نوشین فرهادی و شعله ایل بیگی پور از استان چهارمحال و بختیاری هم با کسب عنوان منتخب، به بخش پایانی جشنواره راه یافتند.

براساس این گزارش، نوشین فرهادی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جونقان، با قصه سگی که قار قار می کرد، عنوان منتخب بخش رقابتی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد که با قصه گویی در مرحله پایانی، مورد داوری دوباره قرار خواهد گرفت.

شعله ایل بیگی پور مربی مسئول مرکز فارسان هم با قصه تمتی دانا، منتخب بخش غیر رقابتی شد که در اماکن فرهنگی تهران قصه‌گویی خواهد کرد.

مرحله پایانی هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، 27 تا 30 بهمن ماه امسال با حضور قصه‌گویان ایرانی و خارجی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

اتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.