حمایت از بیماران هموفیلی این بار به همت یک نگارخانه و با برگزاری نمایشگاهی توسط هنرمندان انجام می‌شود.

حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نقش و نگارها بار دیگر رنگ و بوی محبت و حمایت گرفته‌اند و نگارخانه «ترانه باران» در این روزها میزبان آثاری برای حمایت از بیماران هموفیلی شده است.

مجید حسینیان یکی از مسئولین این نگارخانه در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این برنامه گفت: نگارخانه «ترانه باران» هر سال چنین برنامه‌ای را برای مسائل خیریه و عام‌المنفعه برگزار می‌کند و امسال هم تحت عنوان حمایت از بیماران هموفیلی و با همکاری کانون هموفیلی ایران دست به این کار زده‌ایم.

وی افزود: در این نمایشگاه برخی از هنرمندان آثار خود را با تخفیف خوبی به اینجا آورده‌اند که عواید حاصل از فروش آن‌ها صرف بیماران هموفیلی می‌شود و در واقع نیتی که پشت کار این هنرمندان است، بسیار ستودنی و قابل توجه است.

وی تصریح کرد: خوشنویسی، نقاشی‌ خط، تذهیب، نقاشی و مینیاتور از قالب‌هایی‌ هستند که در این مجموعه وجود دارند و حدود 80 کار را شامل می‌شوند.

حسینیان با اشاره به بازخوردهایی که از برگزاری این نمایشگاه‌ها تاکنون دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: در این حیطه تاکنون خیرین خوب شرکت کرده‌اند و مردم نیز چون بحث حمایت است، استقبال درخوری از این نمایشگاه نموده‌اند و این اقدامات تأثیر بسزایی در جا انداختن فرهنگ حمایت از نیازمندان در حوزه‌های مختلف دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این‌جا هنرمندان تمام چیزی که دارند را در طبق اخلاص می‌گذارند تا بلکه از آلام و دردهای این بیماران بکاهند که این مسأله و نیت تأثیر مثبتی از خود را به جا می‌گذارد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از امروز 28 دی، در نگارخانه مذکور با حضور جمعی از هنرمندان و خیرین افتتاح می‌شود و تا 3 بهمن پذیرای دوستان و مراجعه‌کنندگان است.



انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار