آغاز به کار نمايشگاه طلايه داران نقد وهابيت در قم

نمايشگاه نرم افزار و آثار مکتوب طلايه داران نقد وهابيت امروز در قم گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قم، در اين نمايشگاه که به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برپا  شده است 30 مرکز و موسسه علمی و حوزوی، آخرین آثار و پژوهش های خود را درباره وهابیت و جریان های تکفیری ارائه کرده اند.
 
حجت الاسلام روستا آزاد معاون فرهنگي و تبليغي دفتر تبليغات حوزه علميه قم  گردآوري ايده هاي نو و خلاقانه براي مبارزه با جريان هاي تکفيري، ارائه راهکارها و راهبردهاي موثر در اين زمينه ، بررسي کاستي ها و بايسته هاي آموزشي، پژوهشي، فرهنگي و رسانه اي مرتبط با اين موضوغ و معرفي و هم افزايي موسسات و نهادهای علمی فعال در حوزه مقابله با افکار وهابی تکفیری را از مهم ترين اهداف برپايي اين نمايشگاه برشمرد .
 
حجت الاسلام احمد واعظي رئيس دفتر تبليغات حوزه علميه قم در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه با اشاره به تلاش تکفيري ها برای ارائه چهره مخدوش از اسلام به جهان و ايجاد تفرقه ميان مسلمانان گفت: تقابل مستقيم با انديشه و عقايد افراطي ، فرقه گرا و تفرقه افکن و هم چنين واکاوي عوامل تفرقه افکن در ميان مسلمانان از رسالت هاي مهم طلاب ، مبلغان ،دانش پژهان و اساتيد حوزه هاي علميه است .
 
 وي افزود: بايد با تبيين علل شيوع افکار فرقه گرا و افراطي، راهکارهاي مناسب براي مقابله با اين جريان ها ارائه و عملي شود .   
 
نمايشگاه طلايه داران نقد وهابيت تا اول بهمن صبح و عصر در سالن همايش هاي غدير دفتر تبليغات حوزه علميه قم پذیرای محققان، طلاب، دانشجویان و علاقمندان است.
 
در آخرين روز از برپايي اين نمايشگاه هم همايش تخصصي طلايه داران نقد وهابيت در قم برگزار مي شود.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.