ستاد انتخابات استان لرستان نتایج برسی صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در 7 حوزه انتخابیه استان لرستان را اعلام کرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان خرم آباد و دوره چگنی  از 87 داوطلب، صلاحیت 50 نفر تایید و صلاحیت 32 نفر رد شده است و 5 نفر هم انصرف خود را اعلام کرده اند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه بروجرد نیز نیز از 58 داوطلب، صلاحیت 25 نفر  تایید و صلاحیت 30 نفر رد و صلاحیت 3 نفر نیز احراز نشده است. یک نفر هم که در این حوزه انتخابیه انصراف داده است، در حوزه انتخابیه پلدختر نیز از 13 داوطلب، صلاحیت 7 نفر تایید و صلاحیت 6 نفر یا رد شده و یا صلاحیت آنها احراز نشده است.
 
رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: در حوزه انتخابیه دورود و ازنا نیز از 47 داوطلب، صلاحیت 16 نفر تایید و صلاحیت 18 نفر رد شده است و نیز صلاحیت 10 نفر احراز نشده است. در این حوزه انتخابیه 2 نفر هم انصراف داده اند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه الیگودرز نیز از 18 داوطلب، صلاحیت 12 نفر تایید و صلاحیت 4 نفر رد شده است . هیات نظارت صلاحیت یکنفر را نیز احراز نکرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان تصریح کرد: در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله هم از 36 داوطلب، صلاحیت 16 نفر در   هیات  نظارت تایید و صلاحیت 11 نفر هم رد شده و صلاحیت 9 نفر هم احراز نشده است.

 وی افزود: در حوزه انتخابیه کوهدشت نیز از 47 داوطلب، صلاحیت 23 نفر در هیات نظارت به تایید رسیده و صلاحیت 24 نفر ید یا احراز نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان اضافه کرد: در مجموع از 307 داوطلب نمایندگی لرستلان در مجلس شورای اسلامی 10 نفر انصراف داده اند و از 297 نفر باقیمانده 148 نفر رد صلاحیت و 149 نفر تایید صلاحیت شده اند که نیمی از داوطلبان را شامل می شود.

استان لرستان با جمعیت یک میلیون و 750 هزار نفر در مجلس شورای اسلامی 9 کرسی نمایندگی دارد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.