معاون سیاسی اجتماعی استاداری تهران گفت: متاسفانه برخی از سایت های خبری ناشناخته در غرب استان تهران با تیترها و مطالب غلط خوراک تبلیغاتی رسانه های معاند و ضد انقلاب را تامین می‌کنند.

سید شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ با اشاره به نقش برجسته رسانه‌های مکتوب مجازی و تصویری در امید افزایی نشاط اجتماعی و تسریع روند رشد و پویایی جامعه در خصوص فضای رسانه ای حاکم در غرب استان تهران اظهار کرد: فعالیت رسانه‌ای در این خطه در مقایسه با شرق استان تهران از تحرک هرچه بیشتری برخوردار است.

وی افزود: با وجود عملکرد سازنده خبرنگاران غرب استان تهران متاسفانه برخی از سایت‌های ناشناخته با تیترها و اخبار غلط خوراک تبلیغاتی ضد انقلاب و رسانه‌های معاند را فراهم می‌کنند.

چاووشی گفت: می‌طلبد مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی دراین مناطق با ورود جدی خود ارشاد هرچه مطلوب تری را در این حوزه لحاظ کند.

معاون اجتماعی سیاسی استانداری تهران یادآور شد: همواره از نقد سازنده استقبال کرده‌ایم و با آغوشی باز پذیرای نظرات و انتقدات کارشناسی هستیم،اما از نظر ما باید میان تخریب و نقد سازنده تفاوت و تمایز قائل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار