وزیر دادگستری گفت: مذاکره کنندگان نشان دادند که دشمن را خوب رصد و منافع کشور را با دقت تعقیب می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در بیست و دومین نشست شورای هماهنگی رؤسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی افزود: به فرجام رسیدن موضوع برجام اقدامی مناسب در تراز جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران بود و در یک مصاف سهمگین و پرمخاطره و پر از سنگلاخ و دست انداز لطف خدا شامل حال ما شد.  
 
وی گفت: ملت ما در 37 سال پس از انقلاب توانسته است جریان حقی را که با بروز انقلاب اسلامی ارائه داد استمرار بخشد و شعارهای انقلاب ما از سال 42 تاکنون با همان نابی باقی مانده است.  
 
پورمحمدی افزود: انقلاب ما در دشمن شناسی به بیراهه نرفته؛ از اصول حقمدارانه خود تخطی نکرده، دوستان خود را فراموش نکرده و دشمنانش را رها نکرده است.  
 
وی به مذاکرات هسته ای در 30 ماه گذشته اشاره کرد و گفت: حوادث بزرگی در این مدت اتفاق افتاد و در هفته گذشته صحنه های عظیم کشمکش و پرخطری در پشت سر داشتیم و حتی دیروز تا پاسی از شب مخاطراتی را پشت سر گذاشتیم و تا لحظات آخر فروگذار نبوده اند از اینکه مانع شوند و یا دست انداز کنند و یا حتی آزار روانی دهند.  
 
وزیر دادگستری گفت: با حریفی بزرگ درافتادیم، شکست نخوردیم و به او اجازه پیشرفت ندادیم و همین ها دستاوردی عظیم است.  
 
وی افزود: دشمنان تحمل نخواهند کرد و باز به دنبال غوغاآفرینی، توطئه و فتنه خواهند بود و مطامع زیادی دارند که با اقتدار جمهوری اسلامی ایران دست نیافتنی می بینند.  
 
پورمحمدی گفت: کشمکش ها ادامه دارد و آنها پیوسته با ما می جنگند تا ما را از مسیر واقعی خود منحرف کنند.
 
وی افزود: این تدبیر ، تفکر و طراحی بود که دشمن از دسترسی به اهدافش ناکام ماند و پیروزی ها همیشه آن نیست که در میدان کشتی و یا جنگ آوری رخ می دهد و ما در این مقطع به دستاوردهای بزرگی رسیدیم.  
 
وزیر دادگستری گفت: آنچه در مذاکرات رخ داد اثبات کرد که جمهوری اسلامی ایران در تراز قدرت های بزرگ جهانی است و در این میدان توان حضور قدرتمندانه را دارد و حرف خود را می تواند به کرسی بنشاند و منافع خود و ملتش را پاسداری و از پیشرفت کشور محافظت کند.  
 
وی افزود: مهره چینی ها و تدابیر به گونه ای بود که طرف مقابل نتوانست سوء استفاده کند.  
 
وزیر دادگستری گفت: دشمنان و بیش از همه صهیونیستها ناکام شدند و سیر صعودی آنها به قوس نزولی تبدیل شده است.  
 
وی افزود: البته برخی مخالفت ها، دغدغه ها و انتقادها و برخی دلواپسی ها قابل قبول است چرا که در مصاف این دشمن غدار رفتن، نگرانی می خواهد اما اگر این دغدغه ها بر اساس تصویرها و تعبیرهای غلط باشد نارواست.
وزیر دادگستری گفت: مذاکره کنندگان نشان دادند که دشمن را خوب رصد و منافع کشور را با دقت تعقیب می کنند و باید مراقب بود دشمن، سوء استفاده نکند و هوس نفوذ پیدا نکند.  
 
وی افزود: البته اگر قرار باشد گروهی دستاوردهای این مذاکرات را در فضای توهمی، کم نشان دهند به نوعی اجحاف در حق مردم و ناسپاسی و درک نکردن واقعیت هاست و این گروه را به دقت و نگاه جامع به حوادث توصیه می کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار