سرپرست تیم بسکتبال نیروی زمینی تصریح کرد فوروارد قدرتی تیم ملی بسکتبال ایران با صلاحدید کادرفنی نیروی زمینی به این تیم اضافه خواهد شد.

سیف‌الله حیدرپور در در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: متاسفانه در دیدار هفته هجدهم ما برابر پتروشیمی بندرامام، زمانی که ما به داوری دیدار معترض بودیم، ناظر بازی با لحن تندی تهدید کرد، اگر به اعتراضمان ادامه بدهیم، دیدار متوقف می‌شود. من هم پاسخش را دادم که نتیجه‌اش دیسکالیفه شدن بود. البته داور در آن صحنه تصمیم درستی گرفت و دیسکالیفه شدن من هم صحیح بود. 

سرپرست نیروی زمینی در پاسخ به این پرسش که با سرباز اعلام شدن ارسلان کاظمی آیا این تیم تلاشی برای جذب وی داشته است؟ توضیح داد: هنوز درباره این موضوع اقدامی نکرده‌ایم. اگر کادرفنی نیروی زمینی روی این بازیکن نظر داشته باشد، ارسلان کاظمی می‌تواند در ادامه بازی‌های سوپرلیگ پیراهن نیروی زمینی را بپوشد. 

حیدرپور همچنین درباره حضور بازیکنان جدید نیروی زمینی گفت: محمدرضا اسلامی، سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی این روزها از برخی بازیکنان مشمول خدمت سربازی تست می‌گیرد اما هنوز کسی از آزمون وی موفق بیرون نیامده است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار