دروازه‌بان تیم تراکتورسازی در رابطه با پیوستنش به پرسپولیس گفت: خودم هم هنوز تکلیفم را نمی‌دانم و رضایت‌نامه‌ام صادر نشده است.

طهماسبی: تکلیفم مشخص نیست/دوست دارم پرسپولیسی شوم
مهرداد طهماسبی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با پیوستنش به تیم پرسپولیس گفت: هنوز که تکلیف من مشخص نشده است و خودم هم نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد.

من در خبرها شنیدم که علی پروین واسطه شده است که پرسپولیسی شوم و اگر این خبر صحت داشته باشد من از وی تشکر می‌کنم. من ابتدای فصل هم با پرسپولیس مذاکره کردم ولی به توافق نرسیدیم و تراکتوری شدم اما این بار امیدوارم پرسپولیسی شوم.

 وی درباره پیوستنش به فولاد خوزستان بیان کرد: فولاد هم به تیم تراکتورسازی برای جذب من پیشنهاد داده است و گفته‌اند که مبلغ درخواستی تراکتور را برای رضایت‌نامه پرداخت می‌کنند، اما اینکه در رسانه‌ها گفته شده که من با فولاد قرارداد بستم، کذب است.

دروازه‌بان تیم تراکتور درباره مبلغ 400 میلیونی که مدیران تراکتور برای صدور رضایت‌نامه او در نظر گرفته‌اند نیز اظهار داشت: فکر می‌کنم این مبلغ درست باشد، تراکتوری‌ها رضایت‌نامه من را برای هر تیمی که این مبلغ را پرداخت کند، صادر می‌کنند و برای آنها فولاد و پرسپولیس تفاوتی نمی‌کند اما خودم دوست دارم که پرسپولیسی شوم.

طهماسبی در پایان اظهار داشت: هنوز جدایی من از باشگاه تراکتورسازی قطعی نشده است و آنها رضایت‌نامه من را صادر نکردند. خودم هم از آینده‌ام خبر ندارم و ممکن است حتی در تراکتور ماندنی شوم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
من دوسدارم همون سوشا بشه دروازبانمون... خیلی خاصه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۷ دی ۱۳۹۴
امیدوارم اگه به پرسپولیس امد مثل طارمی فرد سودمندی باشه
آخرین اخبار