فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: بي احتياطی شهروند زنجانی باعث سرقت خودرو شد .

بی احتياطی عامل سرقت خودروبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان؛ سرهنگ ایرج خانی پور گفت: آموزش در همه زمینه ها باعث رشد و بالندگی در سطح اجتماعی می شود و پلیس در زنجان با حضور در مدارس ، مساجد ، دانشگاه ها ، ارگان های دولتی و غیر دولتی نسبت به ارائه آموزش همگانی اقدام می كند.

وی تاكید كرد: یكی از برنامه های مهم پلیس شهرستان استفاده بیش از پیش از ظرفیت های سایر سازمان ها و مردم برای پیشگیری از و قوع جرایم و نهادینه شدن خود كنترلی در جامعه است.

این مقام مسوول گفت: پلیس به تنهایی قادر به تامین امنیت پایدار در جامعه نیست و نیازمند مشاركت و همكاری گسترده اقشار مختلف مردمی است.

خانی پور تصریح كرد: علیرغم تاكیدات فراوان پلیس به مردم متاسفانه نیمه شب گذشته یك شهروند زنجانی خودرو خود را به صورت روشن در خیابان رها می كند و سارق با سوء استفاده از این فرصت اقدام به سرقت خودرو كرده و از محل متواری می شود.

وی ادامه داد: با تلاش پلیس پس از نیم ساعت خودرو در یكی از خیابان های شهر شناسائی و توقیف می شود كه راننده دستگیر و پس از انتقال به كلانتری به سرقت خودرو اعتراف می كند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان به شهروندان توصیه كرد موارد ایمنی را در پیشگیری از وقوع سرقت خودرو رعایت كرده و به هنگام ترک خودرو از قفل بودن درب ها و بالابودن شیشه ها اطمینان حاصل کنید.

انتهای پیام/ب



برچسب ها: بی احتیاطی ، سرقت ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.