دبیر هیئت بدمینتون استان قم از موفقیت بدمینتون‌باز قم در کسب مجوز حضور در رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مجتبی ساده‌خو اظهار داشت: امسال رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر، بیست و ششمین دوره خود را در پیش دارد و با توجه به اینکه این دوره از مسابقات در بهمن ماه با حضور بدمینتون‌بازان کشورهای مختلف داخلی و خارجی در تهران برگزار می‌شود، بدمینتون‌بازان کشورمان در انتخابی این جام شرکت کردند.
 
ساده‌خو بیان کرد: در این دوره از مسابقات چهره‌های مطرحی از بدمینتون ایران و کشورهای خارجی سرشناس این رشته ورزشی حضور دارند و خوشبختانه بدمینتون‌بازی از استان قم نیز در پیکارهای انتخابی با آمادگی کامل برای کسب جواز حضور در این رقابت‌ها تلاش کرد و سهمیه گرفت.
 
دبیر هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: محسن صادقیان جوان ارزنده و آینده‌دار بدمینتون قم تنها نماینده این هیئت در رقابت‌های بدمینتون بین‌المللی جام فجر در ترکیب تیم ملی بدمینتون بزرگسالان کشورمان است که از امیدهای کسب عنوان به شمار می‌رود.
 
وی با اشاره به مشخص شدن بدمینتون‌بازان شاخص کشورمان برای حضور در این دوره از رقابت‌ها، بیان کرد: چندین مسابقه در راه شناخت برترین‌های حال حاضر بدمینتون کشورمان برای شرکت در بیست و ششمین دوره رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون در شهر تهران برگزار شد و سرانجام محسن صادقیان جوان شایسته بدمینتون قم در آخرین مرحله رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب کرد.
 
وی با بیان اینکه محسن صادقیان در سال 1391 برای نخستین‌بار در رده سنی جوانان نماینده هیئت بدمینتون قم در بیست و سومین دوره بدمینتون بین‌المللی جام فجر بود، اضافه کرد: این در تاریخ بدمینتون بی‌سابقه بوده و نشان از فعالیت‌های مثبت هیئت بدمینتون قم در امر استعدادیابی دارد.
 
دبیر هیئت بدمینتون استان قم خاطرنشان کرد: فدراسیون بدمینتون برگزاری پیکارهای رنکینگ بزرگسالان کشور را به عنوان مهمترین انتخابی تیم ملی بدمینتون ایران در این رده سنی در نظر گرفت و در آن برترین‌های بدمینتون ایران حضور یافته و با یکدیگر رقابت کردند.
 
وی با بیان اینکه سومین مرحله رقابت‌های رنکینگ بدمینتون مردان کشور در یزد برگزار شد، اضافه کرد: بر همین اساس پنج تن از بهترین‌های حال حاضر بدمینتون قم را برای اعزام به این رقابت‌ها در نظر گرفته بودیم اما در نهایت اعزام سه نفر از آنها صورت گرفت.
 
ساده‌خو ابراز کرد: این مسابقات با عنوان گرامیداشت شادروان جمال مسعودی به میزبانی هیئت بدمینتون استان یزد برگزار شد و محسن صادقیان از قم به مقام سوم بخش انفرادی دست یافت تا با کسب این موفقیت جواز حضور در رقابت‌های بین‌المللی 2016 بدمینتون جام فجر را به دست بیاورد.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.