معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: مسایل زیست محیطی طرح 550 هزار هتکاری کشاورزی ، از معضلات استان خواهد بود چرا که مجوز زیست محیطی برای طرح گرفته نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد سیاحی بیان کرد: در خصوص مصوبه احداث بیمارستان الوار گرمسیری، سازمان مدیریت صد درصد اعتبارات را اختصاص داده و قرار بود که این بیمارستان در سال 93 احداث آن به اتمام برسد اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی اظهار داشت: تجهیزات در هر پروژه باید از ابتدای آن سفارش داده شود؛ دولت در خصوص بیمارستان الوار گرمسیری به تمام تعهدات خود عمل کرده و تاکنون نیز گزارشی در خصوص مشکل آب یا برق از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به ما منعکس نشده است.

سیاحی با اشاره به پروژه قطار شهری اهواز تصریح کرد: از نظر تامین اعتبارات و پول قطار شهری اهواز مشکلی ندارد و تنها مشکل آن پیمانکار است که اکنون در حال تعیین و تکلیف شدن است. البته در استان نظر ما این است که پیمانکار تعيين تکلیف شده و این پیمانکار عزمی برای اجرای پروژه ندارد.

وی در خصوص تامین آب پروژه 550 هزار هکتاری کشاورزی در خوزستان نيز عنوان کرد: وزارت نیرو به نوعی تامین آب تمام طرح را منتفی دانسته است؛ علاوه بر این یکی از معضلات استان مسایل زیست محیطی طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی در آینده خواهد بود و به همین دلیل باید به مسایل زیست محیطی توجه شود. مجوز زیست محیطی برای این پروژه گرفته نشده و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان نیز ساکت است.


 انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.