مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با اعلام این خبرگفت: تلاش می‌کنیم با همکاری شرکت‌های هوایپمایی مطرح، پروازهای جدیدی به مقاصد مختلف برای کرمانشاه راه‌اندازی کنیم.

دستگیری 11 خرده فروش موادمخدر

کرمانشاه ؛ پیمان شرفایی گفت: با پیگیری‌های انجام شده طی دو ماه اخیر پروازهای رفت و برگشت فرودگاه کرمانشاه را از 64 پرواز رفت و برگشت در هفته به 94 پرواز افزایش داده‌ایم.

وی افزود: اکثر این پروازها در مسیر کرمانشاه_ تهران و بالعکس که تقاضای بیشتری برای آن وجود دارد، اضافه شده است.

شرفایی به جایگاه خوب فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از نظر تعداد پرواز و مسافر نیز اشاره کرد و یادآور شد: از این نظر بین 54 فرودگاه کشور جایگاه دهم را داریم.

وی مقاصد کنونی پروازهای داخلی فرودگاه کرمانشاه را مشهد، کیش، عسلویه و تهران اعلام کرد و ادامه داد: مقصد خارجی پروازهای ما نیز در حال حاضر چهار پرواز در هفته به مقصد استانبول و از آنجا به 280 نقطه دنیا با همکاری شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در خصوص پرواز کرمانشاه_ شیراز نیز اظهار کرد: این پرواز به دلیل مشکل ناوگان و یا تعداد پایین مسافر فعلا برقرار نیست، اماتلاش میکنیم مقاصد تازه‌ای برای پروازهای کرمانشاه فراهم کنیم.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: کرمانشاه ، رشد ، درصد ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
باور کنید بندرعباس کرمانشاه همیشه پر ا مسافر بود اما الان متاسفانه از پرواز مستقیم بی بهره ایم و تقاضا داری رسیدگی کنید حتی جمعی از دوستان با جمع اوری چند هزار امضا برای پرواز مستقیم اقدام کردند.