پیراهن هادی نوروزی که به نفع بورسیه تحصیلی دانش آموزان موسسه دارالاکرام مشهد به مزایده گذاشته شده بود، 36 میلیون تومان فروخته شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مراسم مزایده پیراهن هادی نوروزی بازیکن فقید تیم پرسپولیس تهران با حضور جمع از کثیری از هنرمندان سینما، تلویزیون، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم شب گذشته از سوی موسسه خیریه کودکان دارالاکرام در هتل ثامن شهر مشهد برگزار شد.

در این برنامه علاه بر فروش ۳۶ میلیونی پیراهن هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس به نفع بورسیه تحصیلی دانش آموزان موسسه فرهنگی دارالاکرام، یک توپ فوتبال به مبلغ پنج میلیون تومان و پیراهن ورزشی کامرانی فر داور بین المللی کشورمان نیز به مبلغ پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

در این مراسم برخی از چهره‌های هنری با امضای پیراهن و توپ‌هایی، آنها را به فرزندان موسسه دارالاکرام اهدا کردند. همچنین یک تابلوی نقاشی شده از مرحوم هادی نوروزی به همسر وی اهدا شد.

علی مشهدی از چهره‌های هنرمند مشهدی نیز از جمله مهمانان ویژه این مراسم بود.

در این مراسم که با حاشیه هایی نیز همراه بود، گروهی از عکاسان و خبرنگاران علیرغم به همراه داشتن کارت شناسایی خبرنگاری و دعوت قبلی، با برخورد نامناسب برخی دست اندرکاران اجرایی، سالن برگزاری مراسم را ترک کردند.















انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.