فصلی تازه در توئیتر رئیس جمهور + توئیت

صفحه توئیتر منتسب به رئیس جمهور با چند توئیت جدید از فرجام برجام به روز شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه  منتسب به حسن روحانی در توئیتر با انتشار چند توئیت از روند اجرای برجام و رفع تحریم ها به روز شد.

روحانی

این صفحه در اولیت توئیت خود نوشت:

 خدا را سپاس می‌گویم و در مقابل عظمت شما ملت صبور سر تعظیم فرود می‌آورم. این سربلندی و پیروزی بر شما مبارک.

برجام، نتیجه مقاومت، خردورزی و تدبیر و اراده ملتی است که با جنگ و خشونت مخالف است و منطق و مذاکره و جدال احسن را برگزیده است.

ما ایرانیان دستان خود را بسوی جهانیان به نشانه دوستی دراز کرده‌ایم و با عبور از همه دشمنی‌ها، فصلی تازه در روابط کشورمان با جهان گشوده‌ایم.

روحانی

بااجرای برجام، از پرونده هسته‌ای ایران امنیت‌زدایی، قطعنامه‌ها وتحریم‌ها لغو وحقوق هسته‌ای تثبیت شد و اقتصادمان در مدار اقتصادجهانی قرارگرفت.

راهبرد ملی ما همچنان راهبرد اقتصادمقاومتی است. اقتصاد مقاومتی در پیوند با اقتصاد جهان است نه در ستیز با آن.

می‌دانم در طول سال‌های تحریم و فشار، بر ملت چه گذشته اما اکنون که زنجیرهای تحریم از پای اقتصاد ایران گسسته شده، زمان ساختن و بالیدن است.

امروز دوران گذار از تحریم به توسعه است که نیاز به کار، ابتکار و سرمایه‌گذاری و استفاده از فرصت جدید از سوی همگان به‌ویژه جوانان عزیز دارد.

باتقدیر از مردم، رهبری، مراجع، دولت‌های گذشته و دستگاه دیپلماسی و قانونگذاری، این دستاورد را به همه شهیدان بخصوص شهدای هسته‌ای تقدیم می‌کنم.

از هموطنان درهرجای دنیا بخاطر ۲/۵سال همراهی دولت تدبیروامید برای تحقق توافق_هسته‌ای و پایان تحریم‌ها تشکر می‌کنم. «سلام عليكم بما صبرتم».




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار