عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از حضور معاون رئیس جمهور در جلسه امروز صبح این فراکسیون خبرداد.

مشهدی عباسی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از تشکیل جلسه فراکسیون متبوع خود با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور امروز صبح خبرداد.

عضو کیمسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: نوبخت با حضور در جلسه امروز صبح فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت توضیحاتی را در مورد شرایط، شاخص‌های عمرانی، اعتبارات بعد از برجام، دوبرابر شدن تولید نفت و ... پرداخت.

وی ادامه داد: امروز رئیس جمهور لایحه بودجه سال 95 و برنامه پنج ساله ششم توسعه را به صحن علنی خواهد آورد و نمایندگان نیز به دلیل این دیرکرد در ارائه لایحه بودجه اعتراضات و پرسش‌هایی را نسبت به  دولت بیان داشتند.

نماینده دماوند و فیروزکوه همچنین بیان داشت: نمایندگان مجلس در ارتباط با طرح‌های عمرانی نیمه کاره در حوزه‌های انتخابیه خود و تعیین بودجه آنها در بودجه سال 95 سوالاتی را از نوبخت انجام دادند.

مشهدی عباسی خاطر نشان کرد: معاون رئیس جمهور در این جلسه وجود مشکلاتی را در تنظیم و تدوین لایحه بودجه سال 95 را از دلایل عدم به موقع بودجه به مجلس اعلام کرد اما برخی نمایندگان براین گمانند که دولت در انتظار عاقبت برجام نیز بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار