شب پر گل رقابت های لیگ برتر انگلیس با صدرنشینی لسترسیتی ، پیروزی پرگل منچستر سیتی و تاتنهام و تساوی چلسی بحث برانگیز همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 امروز (شنبه - به وقت تهران) آغاز شد که در 7بازی انجام شده  26 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد.

در یکی از این بازی‌ها منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 4 بر صفر میهمانش، کریستال‌پالاس را در هم کوبید. گل‌های این بازی را فابین دلف  در دقیقه22، سرخیو آگرو  در دقایق41 و 69 و داوید سیلوا  در دقیقه84 به ثمر رساندند. 

منچسترسیتی با این برد 43 امتیازی شد وبا یک بازی بیشتر نسبت به آرسنال، به خاطر تفاضل گل بهتر برای ساعاتی (قبل از پایان مسابقه استون ویلا و لستر سیتی)صدرنشین شد.

چلسی هم در ورزشگاه استمفوردبریج در دقایق تلف شده بازی از یک شکست خانگی  در برابر اورتون نجات یافت.  در این دیدار که با نتیجه 3 -  3 به پایان رسید ابتدا جان تری  در دقیقه 50 به اشتباه دروازه تیم خود را گشود، سپس اورتون 6 دقیقه بعد گل دوم را به ثمر رساند اما دو گل   دیه‌گو کاستا در دقیقه 64 و سسک فابرگاس در دقیقه 66 کار را به تساوی کشاند.

اورتون در دقیقه 90 توسط رامیور فونس موری  به گل رسید و در حالی که تصور می شد اولین چلسی شکست با گاس هیدینک در حال رقم خوردن است بار دیگر جان تری گل زنی کرد اما این بار برای تیم خودی و در دقیقه 98.

به این ترتیب چلسی با گل بحث برانگیز و مشکوک به آفساید جان تری از شکست خانگی گریخت.
شاگردان گاس هیدینک با این تساوی خانگی 25 امتیازی شدند و  همچنان در رده چهاردهم باقی ماندند.

در دیدار دیگر امشب تاتنهام در ادامه روند رو به رشد خود  در ورزشگاه وایت هارت لین با نتیجه 4-1 ساندرلند را در هم کوبید و با 39 امتیاز جایگاه چهارمی خود را تثبیت کرد.

برای تاتنهام اریکسن دو گل و دمبله و هری کین هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

ساندرلند با این شکست  به رده نوزدهم جدول سقوط کرد و تنها یک پله با قعر جدول فاصله دارد.

در آخرین مسابقه امشب هم استون ویلا پذیرای تیم رده دومی لسترسیتی بود که این بازی با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید تا لستر با این تساوی 44 امتیازی شود و با یک بازی بیشتر از آرسنال موقتا به صدر جدول تکیه بزند.

در سایر دیدارهای برگزار شده امروز هم نتایج زیر به دست آمد:

بورنموث 3- نوریچ‌سیتی صفر

نیوکاسل 2- وستهام یک

ساوتهمپتون 3- وست‌برومویچ صفر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار