رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز گفت:‌ با شرایط فعلی اقتصادی عده محدودی حاضر به تیم‌داری در لیگ هستند.

داریوش ضرغام‌پور در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ارسال نامه توسط باشگاه شهرداری تبریز برای برگزاری زود‌هنگام رقابت‌های لیگ برتر گفت: هنوز چنین نامه‌ای برای ما فرستاده نشده است و هر زمان که نامه به دست ما برسد پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.
 
رئیس سازمان لیگ در خصوص پخش زنده رقابت‌های لیگ هم اظهار داشت: مهرداد علی‌قارداشی در همین خصوص جلسه‌ای را با مسئولان سازمان صدا و سیما انجام داده است و به قوانین لازم رسیده است.
 
وی در خصوص استقبال اهالی رسانه از مسابقات لیگ هم گفت: اهالی رسانه امسال به دوره‌های گذشته استقبال بهتری شده و پوشش خبری مسابقات بهتر از گذشته است.
 
رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز در انتها در خصوص دلایل کم شدن تعداد تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی که چند سال است در کشور وجود دارد تنها تا 6 تیم در مسابقات حاضر می‌شوند و آن هم به این دلیل است که برخی حاضر نیستند در بخش پینگ‌پنگ سرمایه‌گذاری کنند و ترجیح می‌دهند حضور بیشتری در سایر رشته‌ها مانند فوتبال داشته باشند. با این حال سعی می‌کنیم در دوره بعدی با مکاتباتی که داشتیم تعداد تیم‌ها را افزایش دهیم.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار