شهردار کرمان در دیدار صمیمی با کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) ضمن تقدیر از خدمات کارکنان بهشت زهرا (س)،دستور اعزام خانوادگی آنان به مشهد مقدس را صادر کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مهندس علی بابایی با بیان این که زحمات کارکنان بهشت زهرا(س) بیش از حوزه‌های دیگر شهرداری است ،افزود: خدمات شهری از زمان تولد تا لحظه مرگ بر عهده نهاد شهرداری است، ولی غسال‌ها و حفارها که در معرض آسیب‌های روحی هستند، از اجر معنوی بیشتری برخوردارند.

در آغاز این دیدار صمیمی، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) ضمن ارائه گزارش، دیدار شهردار و معاون خدمات شهری وی از این مجموعه را در بالا رفتن انگیزه کارکنان موثر دانست.

مهندس محمدی فرد با بیان این که سازمان بهشت زهرا(س) اولین سازمانی است که مورد بازدید معاون جدید خدمات شهری قرار گرفته، اظهار کرد: کار در این مجموعه بسیار سخت ولی باارزش است.

وی با اشاره به مصوبه اتحادیه آرامستان‌های کلان شهرها گفت: این اتحادیه درصدد است مشاغل مربوط به کفن، دفن و حمل فوت شدگان را جزو مشاغل سخت و زیان آور به حساب آورد تا سختی کار احتساب شود.

محمدی فرد همچنین خواستار استفاده کارکنان سازمان بهشت زهرا (س)از خدمات رفاهی و برنامه‌های هنری و فرهنگی شهرداری شد.
در این دیدار کارکنان سازمان بهشت زهرا (س)با دریافت هدیه نقدی و سفر به مشهد مقدس، مورد تقدیر شهردار و معاون خدمات شهری وی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.